Såld!

Den här bilden får mig att längta lite till sommaren. Och jag är inte en sommar-person.

B
erättade jag igår att vi sålde våran diskmaskin?
Det gjorde vi ialla fall. Den var förstor att ha här under diskbänken, så den fick vi göra oss av med.

Idag då?
Idag har väl inte det hänt så jättemycket, ringde runt några ärenden.
Åkte sedan in till stan för att titta runt lite. Skönt att byta miljö när man är uttråkad & less på lägenheten. Tycker ni inte?



 
#1 - - Marie:

Åh, jag längtar så det inte är klokt till våren och sommaren! Är en riktig vår och sommarmänniska, :)

Allt bra med dig?

#2 - - Rebecca:

Fin bild på Emma! :)



Nej jag laddade inte ner den men en kompis gjorde det... :P

#3 - - Helena:

Åhh, den påminner mycket om sommaren :)

Längtar som bara den :)

Hoppas att dagen har varit bra:)



Puss !

#4 - - Carro:

Ja, det var en sommrigbild. Längtar!

#5 - - SARA:

Hon är så söt!! :)

#6 - - Rebecka:

Får mig att längta också .)

#7 - - Anonym:

åh vilken snygg blogg du har sötnos! :*

#8 - - Anonym:

åh vilken snygg blogg du har sötnos! :*

Till top