New Moon

Okej, jag har slutat förneka detta.

Allt som har med Twilight att göra gör mig en aningen fjortis-glad! Därför tänkte jag tillägna ett helt inlägg om enbart Twilight sagan & allt som rör filmerna.

Som tidigare har ju jag pratat om att regisören Catherine Hardwicke inte kommer regisera den kommande filmen "New Moon". Den som kommer axla de ganska enorma ansvaret (& förväntingarna) kommer vara Chris Weitz (han har tidigare regiserat guldkompassen).



Enligt people.com så har man disskuterat skådespelaren Taylor Launter, Jacob Black, om hans medverkande i New Moon. I boken förändras hans väldigt mycket utseende mässigt. I boken beskrivs Jacob som enorm & nästan 2 m lång, även att han åldras till 25. Men enligt han själv så har han tränar han massor för att kunna fylla rollen & fortsätta medverka, men det är ännu oklart.

Det preliminära premiärdatumet är 20 November 2009, i USA I think?

 
#1 - - Louise:

jasså, får du inge napp om jobb??=(

#2 - - Olessia:

fin blogg

#3 - - Matilda:

Sv: Ikväll blir det sluttentaplugg och chill :) Själv?



Kram

#4 - - Cajsa:

Hejsan tjejen!

Glöm inte och kolla in i min blogg senare! :D det kommer att komma en ny videoblogg! XD Dock på engelska men jag ska spela in en till i morron! :) Om du inte orkar vänta tills jag orkar lägga upp den på min blogg så klicka bara på denna länk TB43fsQ9s&feature=channelpage" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=7TB43fsQ9s&feature=channelpage



Pussar och kramar!

xx Cajsa

#5 - - Sweet life style:

Ja vill att han ska spela Jacob, men samtidigt, han e inte ens 175 lång så. isf får han ha klackar, haha :D

#6 - - Rebecca:

Ikväll ska jag se på Grammisgalan ;)

#7 - - Becca:

OH!Längtar till filmen kommer!!!Älskar Twilight!!

#8 - - Linda:

o jag har inte ens sett filmen än :S

#9 - - codi:

Svar: inget bara vart i skolan du då gumman:)

Twilight är grym, han är sååå snygg (A)

#10 - - louise:

åhh twilight!! man är ju helt såld!



Ja eller hur är det onödigt med elaka kommentarer? speciellt när man inte kan stå för det man skriver genom att skriva det som anonym.



Okej, det låter mysigt:) grammisgalan lr?

Pusss! <3

#11 - - Liene:

sv: hihi, okej:)

Jag ska äntligen se första 23 januari! sen kommer jag också längta till den nästa:)

#12 - - Sweet life style:

jaa :) de var superkul! puss

#13 - - Jenny:

kanske dags att man kollar in twilight? hihi eller läser boken?

allt bra annars gumman? <3

#14 - - JESSICA:

eller hur ;) ?

hoppas du har haft en bra dag ! kram

#15 - - BJERNHAGEN:

Åh, vad tur att nån förstår mig då! Känns jobbigt.. men får kämpa på och se hur jag känner längre fram :)



Ja precis =) man får härda!

kram du

#16 - - louise:

oo, längtar till nästa twilight film! jag har haft en bra dag i det stora hela. Sj ?

#17 - - Fanny:

Godnatt!

#18 - - N E L L I:

vem e killen med långt hår ? o: puss

#19 - - Sandra:

Haha men visst är det skönt att få vara sådär fjortis-glad? :P



Jaha då är jag med.. mycket tid på tåget då! Fast jag kan tycka att det är ganska skönt med lite tid att slappna av!



Ja det är verkligen kallt ute nu. OCh snö har vi också fått igen!!



Kramar

#20 - - Lexie:

haha ja man kan städa i evigheter :p



åh, bra inlägg :D

#21 - - sadia:

haha twilight är ju så bra ;)

#22 - - Perfektion by Emma:

- de glädjer mig att du är insatt för där fick jag information som jag inte va säker på. tack..



okej.. är de mycke att göra kvar? och inte så konstigt i och med att julen kom i mellan med. men de är kul att se ändå.. hur stor är lägenheten?



förreste, hur mår du idag? kram

#23 - - alec:

herrgud jag har inte ens sett den :S

#24 - - Maj:

Den är sjukt bra! man blir bara helt besatt av den :O



Sv: vet itne vad de är för ras men den är säkert söt :)

#25 - - Carro:

Vill du vara med och tävla om en ursnygg klänning? ;) Gå då in på min blogg och var med! :)

#26 - - sandra:

hehe tack :)

#27 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jo men med tanke på att han åldras i boken på bara några månader så finns det nog ingen skådis som kan lyckas med det... får man tona ner eller fixa med dator och smink i så fall



jag har läst 400 sidor i eclipse =)

#28 - - pramita:

Jaha okej det låter ju bra,

jodå min dag hittils har faktist varit helt okej.

Ganska lugn skoldag bara :) din då?

ååh måste bara säga att jag ÄLSKAR twilight bilden som du lagt in här över, helt söt!

#29 - - emeli:

jag var o såg en som hette "the spirit". den var ... skum, .. kan jag väl säga .. Den var liksom filmad som en gammal serietidning (eftersom det var själva handlingen) med lite halvhäftiga effekter så den var cool på nå sätt, men ändå lite skum :)



jag började skolan idag, vilket inte var så skoj. men snart är det helg igen så så farligt är det inte :) vad har du ghjort idag? vad ska du göra ikväll? puss

#30 - - Elin:

Ingen har likadan blick som Edward.. Helt oroligt! :O

Det är en underbar bild det där på honom och Bella.

Jag hoppas att nästa film blir lika bra som den första, han Chris Weitz har typ inte gjort nån film jag gillar.. Fan om han sumpar det här, grr..

#31 - - melinda:

sv: okej =) shopping eller?



såg twillight igår btw, bra film!

#32 - - Anonym:

Vad tyckte du om twilight? : )



EC

Till top