Mys & god mat

Ja, under dagen känner jag mig inte så jättekry.
Tror att Tony smittade ner mig med förkylning som i sin tur smittades ifrån jobbet. Otur va?

Men det är väl tider för vinterkräk-sjukor & diverse smittor som härjar i luften nu. Tror ni inte?

Nu sitter vi lite vid datan, mätta efter en jättegod middag som var biff m. wokade grönsaker & nuddlar. Hur gott som helst verkligen! Har igentligen aldrig varit så mycket för wokade grönsaker innan, men detta var ju verkligen gott. Eller vad tycker ni?

Går det någon bra film ikväll? Tipsa gärna!
#1 - - NIKI:

miss secret agent är rätt okej

#2 - - Emelie:

Jaaa hon är jättegullig!!! vill också ha en liten hund :) fast skulle nog inte gå så bra eftersom jag har katt :P haha

Jag e fortfarande sjuk så har inte gjort så mycket men den har väl vart bra :) Själv då? :)

#3 - - Rosita:

Gott med wook! :)

#4 - - stockholmsjenna:

sv: jag ska vila. Imorgon ska jag göra en film för mina bloggläsare om stallet. mer info finns på bloggen. även film tips :)

vad ska du göra då?

#5 - - Nathalie:

gott :)

#6 - - Rebecca:

Åh älskar wookade grönsaker med nudlae och biff :)

#7 - - Emelie Talvis - e t a l v i s ♦:

sv: Tusen tack! :)

#8 - - Agnes:

Okej:)

Har du gjort idag?:)

#9 - - Maria:

Fin blogg!

#10 - - Becca:

Mums säger jag bara :)

#11 - - rita:

haha ja, visst är det härligt att simma? ;)



det ser ju verkligen hur gott som helst ut, det där :) och det gick "miss secret agent" på tv ikväll, synd att jag inte hann tipsa dig tidigare :/



pusspuss ♥

#12 - - rita:

haha :) och snart kommer man kunna simma ute också, eller typ om 5 månader (men det är ju inte så superlång tid enligt mig) ^^



okej, kul att du hann se en film iaf! den andra är ju rätt otäck ;S



kram och ha en jättemysig söndag sweetie ♥

#13 - - Victoria:

det ser gott ut!

idag (söndag) går the holiday på fyran, alla i filmen är jättefint klädda! den ska jag se iallafall :)

#14 - - Victoria:

det ser gott ut!

idag (söndag) går the holiday på fyran, alla i filmen är jättefint klädda! den ska jag se iallafall :)

#15 - - emeli:

Nu blev jag hungrig :)



Jag är lite krasslig med halsont och snuva, men annars mår jag egentligen prima :) Måste bara se till att få plugga lite till ett prov jag har i morgon men annars ska jag bara slappa & fira min brorsa med släkten. Själv? Har du gjort/ska göra nå kul idag? puss

Till top