#1 - - Emma:

fin blogg du har :D

#2 - - Elie:

aha ok ;P vad gör du när du e aktiv på bloggne?kram

#3 - - amanda:

håller med dig.

gillar dock även SOS när Pierce Brosnan sjunger. mycket fint!:)

#4 - - melinda:

sv: haha exakt. mhmm sammahär jag har rent typ en dag sen ligger det fullt med kläder osv på golvet nästa dag när man haft bråttom osv.



alla abbas låtar är bra typ :D haha Älskar mammamia filmen!

#5 - - Andrea:

Vad bra då :) Har du läst ut boken ännu?



Jo tack, jag har haft en bra helg. Hur har din varit? hihi puss.

#6 - - Emma:

Sv; Tack för ditt inlägg! det värmer mycket!

det är super svårt att låta de rinna av sig :(

men man måste försöka. Ibland går det inte och då slutar det illa :(



kramar!





btw min fav. låt med Abba är; thank you for the music men jag älskar de flesta av låtarna deras.

#7 - - Åsa:

Åhh den låten är ju bäst i mamma mia !!

#8 - - Sandra:

åhh vet inte vilken som är favoriten men abba är grymma!! :)



nej jag har inte varit i afrika men min kompis var där och jag var snäll nog att låna ut min guldklimp till kamera!



Var en lugn kväll i fredags.. film och mys! Slocknade ganska snabbt var inte helt hundra. Du? Puss

#9 - - frida:

godmorgon! hur kommer din dag se ut idag? någon planering? :)

#10 - - melissa:

Melissa svarar: Ja precis. ;p

#11 - - Pauline:

sv: Hmm, inga planer än. Blir väl det vanliga att söka jobb och blablabla :P hehe. sj då?

Puss o kram

#12 - - Sofi:

Här kommer en utmaning till er som bloggar =) Jag har nämligen framställt 20 frågor, ni hittar dom i min blogg.. Kopiera dessa 20 frågor till din egen blogg och besvara dom där.. Så får både jag och dina andra läsare veta lite mer om dig!



#13 - - Helena:

Sv: Det lät som en bra helg :)

Det är toppen det :) Hur är det med dig då ?



Håller med dig att det är den bästa låten i mamma mia ;)

#14 - - Carmen:

oohh mamma mia är så bra :D

i filmen tyckte jag om när killarn står på bryggan i speedos och simfötter och dansade :D så satans nice :D hihi

allt bra med dig?

puss

#15 - - Vanadesse.:

Oj jag har många ABBA faoriter. de lesta är ju så bra :D

#16 - - Sanna:

den låten är grym... bästa scenen i filmen om jag får tycka till ..

Till top