#1 - - Natalie:

Bra version av låten :)

#2 - - Julían Hernández:

Helt okej låt ;P

#3 - - susy:

ohhja den e skitsnygg!

Låten va rätt skööön :p

kram

#4 - - Agnes:

Vatt i skolan:)

Ska du göra sen då?

puss.

#5 - - ida:

jodå denvar väl sådär :)

#6 - - L o t t i i i z z:

Den va helt ok den covern :)



Jotack, allt e fint med mig.. är långledig ända tills tisdag nu! Så man känner sig på topp humör! thihi! Ska du hitta på med något skoj ihelgen då snäckan?



KRAM :)

#7 - - Annie:

Jaså? :) Vad roligt att höra! Vad är det som är så efterlängtat då? :)

#8 - - MalinCaarné - Kristianstads fashionista:

hoppas du också får en trevlig helg :)

#9 - - emma:

har inte brittan gjort en låt med samma namn? :)

#10 - - stockholmsjenna:

sv: ja de e ju helt underbart med egen häst!

jag försökte själv sluta med ridningen vintern 2006. men våren 2007 köpte jag mig en ny häst. Klarade mig inte utan hästarna :)

#11 - - Julia:

usch nej inte något för mig

#12 - - Meg:

sv. Jodå, det är rätt nice ;D vad händer denna fredag?



Skön låt!

#13 - - Anonym:

omg...

#14 - - A -*:

Jaa hoppas jag med ahahha :D:P

Hoppas du får n bra du med:D:D

#15 - - Maria:

Håller med hot ! :P

åh , den var sådär , tycker om hennes uttal :P

#16 - - Sandra:

hon har en härlig röst :) men slår inte orginalet hehe.



Sååå gott!

Skötn att inte ha några direkta planer också ju.

Puss

#17 - - Frida:

Det var en fin sida tycker jag!

#18 - - Zandra:

Näe, inte alls bra.

Brittan gör den bättre! :)

#19 - - Sara.S:

Oh den va bra! ;)

Fast Britneys e ändå bättre tkr jag ! ;)

#20 - - Ida:

Inte alls lika bra som orginalet, brittan rockar! :)

Till top