#1 - - emeli:

hej :) jodå, både jul &n yår har vart bra men starten på året har itne vart nå vidare. Blev sjuk med feber o halsont på nyårsdagen och har i stortsätt vart sängliggandes sen dess. Har bara slappat med andra ord. själv? hur är det med dig?

#2 - - Olivia:

jodå, det har jag :) själv?

#3 - - SARA:

Tack! :) Ja jag har haft en jättebra jul och nyår! :) Du då? Kram

#4 - - Anna-Maria:

alltså, jag menade twilight boken :)

#5 - - Becca:

Hej hopp!Allt bra med dig?

#6 - - Anna-Maria:

hehe, det är lugnt :) jaa, verkligen! det måste man ju bara :)

kram!

#7 - - Your Dream Closet -,:

ja jag hålle rverkligen med dig, visst är dne svarta väskansnygg :D älskar dne okså !

#8 - - Maria:

aaw :') jaa min helg har varit underbar! hur har din varit? massa kramar!! :D

#9 - - sandra:

ja, det är bra:)

#10 - - Louise:

haft en bra jul o nyår?=)

#11 - - soeticz / gör din bloggdesign till ett billig pris! :D:

sv: tack så mycket sötnos :)

joda de va helt perfekt. din jul och nyår då? :) puss!

#12 - - Lexie:

tack så mycket :D

har haft ett jättebra jul och nyår :) sj? :)

#13 - - Maria:

ställ gärna några frågor i min frågestund <3

#14 - - JESSICA:

Ja, jag berättar så fort jag har sett den :)

nej jag har ju inte läst böckerna, jag är inte så bra på att läsa böcker. Jag blir lätt uttråkad, men filmen kommer jag nog älska. Jag läste en vampyr bok för ett tag sen faktiskt och jag älskade den så jag hoppas jag gillar denna film jag med :) Kanske läser böckerna i efterhand :)

#15 - - Andrea:

Hey gumman! :)



Jag har haft en bra jul och nyår, förutom det att jag var sjuk på julaftonen. Hur har det vart för dig? :)

#16 - - Liene:

sv: ja, min dag var bra, din då?

Men tårtan är inte färdig än:P

#17 - - alec:

baby.. vart orolig ett tag.

hoppas du mår bra iaf :)



jag mår bra, men inte igår,

ville bara dö och lägga mig i vattnet.

fy fan vad länge sen det va jag mådde så




jag saknar att prata med dig..

Hoppas du kommer vara inne lite mer nu.

men ta god tid på dig söt

#18 - - E:

Mkt bra, ha d så gott

#19 - - Olessia:

jaa:P jobbat och slitit, annars okje :D sj?

#20 - - Rosida:

Bra låt! :D

sitter och kollar igenom "Musik". För du har typ samma smak som mig märker jag, så hittar massa bra låtar hela tiden! xD ♥

Till top