Jacob Black - Taylor Lautner

Det är nu officiellt!

Taylor Lautner kommer att komma tillbaka till New Moon.

Det är helt rätt från min sida. Han är ju nu den ända som ska spela honom. Han fick rollen först, han gör ett bra jobb, då ska han behålla rollen också.
Jag tror att många håller med mig. Finns inget värre än att byta ut skådelspelare mitt i historien.


Bra att han får behålla rollen!
Eller vad tycker ni?
#1 - - Alexandra:

Jodå- absolut! JAg står vid din sida :)

sv: Breaking Dawn är superb´´ Fast det är ju alla i the twilight Saga.. men ändå

#2 - - JESSICA:

vart har jag sett honom ? var han med i twilight?

#3 - - Penajs - Tankar, foton & musik:

hih jo får hoppas det:)

vet inte riktigt:) va med vänner och plugga lite:) själv?<3

#4 - - Melinda:

sv: låter vettigt=) ute efter ngt speciellt på rean då? :D



nej, tyvärr inte läst böckerna, läser inte så mkt faktiskt :$

#5 - - Anna-Maria:

det är du som är fööör gullig :*

jadu, imorgon är det fredag och jag ska ut och äta med en vän :) sen efter det så ska jag bara vara hemma med min pojkvän och mysa. fyller år på lördag, så då blir det lite firande :) vad ska du göra imorgon då (eller ja, senare idag)?

tack, så mycket för länken. :)

puss snyggo <3

#6 - - Alexandra:

sv: Nej, dte tyckte jag inte. Men den var ju så himla sorglig- det är kanske därför du reagerar som du gör. Vem vet!?

#7 - - JESSICA:

hm,jag känner nog igen honom från nått annat för har ju inte sett filmen :p kram

#8 - - Liene:

sv: det kommer jag säkert:D kul att så många tyckte olika om toppen,a ntingen gillar man färgerna eller inte men modellen var fint tyckte nog alla.

#9 - - Malin:

nej idag blire inte så mycket, skulle ju vart med Tedde, men nu är det ju slut så.. ;/

#10 - - Sweet life style:

ja tycker verkligen de bra att han får behålla rollen!

#11 - - SARA:

Han är helt rätt som Jacob, kan inte tänka mig någon annan! :) Ha en underbar fredag gumman! Kram

#12 - - louise:

Den glada nyheten står nu i min blogg så du kan läsa där;)





vilken snygging de där va då:o dreggel

#13 - - Helena:

SV: Ja jag vill oxå se den :)

Än så länge har jag haft en bra dag :)

Hur har din dag varit ? :)



Puss !

#14 - - sadia:

ja det tycker jag också :)

#15 - - Fanny:

Allt är bra med mig! Sj? :)

#16 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

ja riktigt bra!

han är snyggare i verkligheten än i filmen :P



jo det gjorde man absolut, den är precis lika välskriven som twilight.. jag grät mig igenom new moon :P

#17 - - Elin:

Svar: Ja, jag älskar att ha flera små tavlor ;)



Vad bra att han få ha kvar rollen som Jacob! Jag håller med dig, det är jättedåligt att byta ut skådespelare.



Ha en bra dag :)<3

#18 - - Sandra:

Det är alltid irrieterande när de byter skådisar, så bra att han får vara kvar :P



Det är skönt när man annars stressar hela tiden!!



Ja torsdagen var bra fick mycket gjort och sådär :) Själv? Puss

#19 - - Linda:

superfina, var har du köpt dom?

#20 - - Maria:

aha okej. det är skit med mig alltså :( hur är det själv<+

#21 - - Andrea:

Ja, sjukt skönt! :)

Idag ska jag nog bara vara med kompisar och ha kul.



Vad ska du göra ikväll då?

Puss

#22 - - Louise:

Jag har inte kommit så långt i den ännu, men den verkar vara toppen(:

Idag har jag varit en kortis i skolan och nu ska jag bara ta de lugnt, ikväll blir det bowling=) själv då Louise?:D



Bra att han ska vara med i nästa film också!:D

Pusss!

#23 - - Jenny:

Helt rätt tycker jag också :)

#24 - - Anonym:

Nope... haha, borde läsa dem faktiskt! Nu när andra filmen redan börjat göras.. han är jävligt snygg han! Vill bara inte se han i långt hår igen :/ <3

#25 - - Mathilda:

weho, snygg han är! =)



fin blogg! :)

#26 - - Mimmi:

Bra att dom behåller honom fattar inte varför man ska byta och han är snygg också,fast inte i twilight med långa håret haha:)



#27 - - nillan:

han är så söt :D

Till top