Golden Globe award

Som de flesta vet så gick Golden Globe galan av stapeln inatt.
Tänkte visa lite klänningar som jag gillade allra mest. 
Vem tog hem denna duell då?

Vinnaren; Kate Winslet


Älskar denna klänning! Helt super vacker & väldigt passande för galan.
Den lilla diamant dekoren som hänger på rosetten är ju bara såå snyggt!





De andra som slogs om vinnar platsen var;
Drew Berrymore, Mary-Louise Parker
Oliva Wilde, Vanessa Hudgens

Vilken är din favorit?
#1 - - Elie:

okeej sammahär ;P kommer ej i håg om frågat dig men vem har gjort designen?

#2 - - alec:

hej älskling..

hur mår du pärlan??



IDAG BÖRJADE JAG SKOLAN :)

#3 - - emeli:

kate winslet är helt klart bäst! älskar henne!



jag har också bara slappat i helgen, gått runt i huset och absolut inte gjort någonting vettigt :)

#4 - - Anna-Maria:

Har precis avslutat min första skoldag & nu är jag helt slut! Hehe, dudå?

PUSS!<3

#5 - - Maria:

Sv: Min har varit toppen och din ? :P

Vanessa hudgens klänning var fin :)

#6 - - Jennie:

aa, jo det är väl bra..lite seg och så bara sj? :)

#7 - - Cajsa:

jasså?

jag sitter på skolan. Ska hem med 4-bussen... har precis haft betygssnack, fy fan va hemskt! :O

#8 - - pramita:

Wei va duktigt! :D

Älskar Vanessas Hudgens klänning av alla bilderna.

#9 - - saaaandra:

skulle du kunna tänka dig att göra en skönhetsoperation? svara på min blogg:)

#10 - - Zäta:

Älskar Olivia Wildes klänning :)

#11 - - Mimmi:

Jodå nog har jag haft en bra helg, hur har din varit då?=)



Puss!

#12 - - LIFE BY Marielle:

Alla hade så grymt fina klänningar, synd att jag inte var ledig idag från skolan så jag kunde kikat! den gick väl vid 4taget?



Tack! Blir bara skola under veckan troligen, men längtar tills helgen då det blir roligheter med älskling och folk:) PUSS

#13 - - J e n n y:

Mina favoriter var Drew Barrymore och Eva Longoria :)

#14 - - Becca:

Drew Barrymore så jävligt bra ut!

#15 - - Helena:

Jag måste nog säga Vanessa Hudgens :)



Puss!

#16 - - nillan:

Vanessa Hudgens :)

#17 - - Hanna:

Vanessa :)

#18 - - Anonym:

Jag gillade Eva mendez klänning

Till top