Förmågan att inte ge upp.


Förmågan att trots allt inte ge upp, förmågan att hålla ut -
 det är vinnarens kännetecken.
Uthållighet innebär att oförskräckt möta nederlaget gång på gång utan att svikta -
att kämpa på trots stora svårigheter och då vara förvissad om att man kan vinna.
Uthållighet betyder att verkligen anstränga sig för att övervinna varje hinder,
och att göra det som är nödvändigt för att nå sina mål.

/Wynn Davis

#1 - - SANIBO:

sv: jaså, haha. jag kanske var mer insatt.

#2 - - Marie:

Ah okej, :) Det är inte lätt att komma ihåg alla!



Okej, va roligt! Grattis! :D

Jag vet inte vad som händer i veckan riktigt, det blir väl plugg och så, :)



#3 - - Louise - Sveriges största au pair blogg:

Heeeej!

Vad kul att du skrev, jag är tyvärr urkass på att kommentera. Så det blir bara till dem som skriver till mig. Mer hinner jag inte med.

Så superbra att du skrev till mig!!



Hur är allting med dig? Händer det något skoj där hemma?

Kramar Louise

#4 - - Evelin:

Jo, haft en jättebra dag faktist :) själv då?



ÄLSKA BRITNEY, she's back on track ;)

#5 - - Becca:

vilken fin bild på henne :)

#6 - - Andrea:

Kloka och fina ord, det där :)

#7 - - A -*:

Sant som sagt



och bilden var jätte fin på henne :P

Till top