Denise vs. Amanda

Nu var det ett tag sedan jag hade en mode duell.
Men idag står det mellan Denise & Amanda.

Vem bär denna vackra Hervé Léger - klänning bäst?





Personligen anser jag att Amanda slår Denise med hästlängder!
Ska man ha en klänning som denna ska man kuna bjuda på kurvor tycker jag, vilket Denise inte har.
Amanda ser ut som den naturliga skönheten själv & den guldiga kuvertväskan var som pricket över i:et!


Sedan en fråga, vem i all världen styla Denise hår? Amy Weinhouse själv?
#1 - - Åsa:

Jag tycker Amanda bär den bäst. Den passar liksom hennes figur bättre :)



Jag har haft en bra dag själv då ? :)

#2 - - EVELIN:

AMANDA va finast i klänningen! :)

#3 - - Carro:

Nja, sådär.. själv?

#4 - - jessica:

helt klart Amanda :)

#5 - - frida:

hur har din dag varit? :)

#6 - - karolina:

Jag tycker oxå amanda passa bäst i den ! :)

Vart hittar du såna bilder ? Eller gör du dom själv ? :O

#7 - - Anonym:

Sv: -Jag har haft en toppen dag.. Själv då?



Kram

#8 - - Anonym:

Sorry.. Fick inte med bloggadressen.. Jag som kommenterade sist..

#9 - - Cajsa:

hm, amanda klär bäst i den tycker jag.. ^^



allt bra med dig, tjejen? :)

xx Cajsa

#10 - - Sophie:

Svar: Jo den är riktigt fin, härliga färger :)



Amanda klär i den bäst ;)

KRAM

#11 - - B R O W N S U G A R:

Åh Amanda Bynes e såå sööt

#12 - - CARRO - ThinkPink ♥:

Ja helt klart Amanda!

#13 - - Perfektion by Emma:

- jaa.. eller snygg vet jag inte men han är ju tilldragande i alla fall. tror de har mycke med hans självförtroende att göra. gillar dock baggarna och carlsson desto mer. fast swartling saknar jag.



och de den där duellen så håller jag stenhårt på robert. han är mycke snyggare.



jo med mig är de bra nu. har haft en sån där dag då allt känns som skit och pannkaka. ren inbillning egentligen, men blev bara så trött på att allt verkligen är tyst här i ulricehamn om vintrarna och jag längtar mer och mer härifrån.



hur är de med dig idag då? puss

#14 - - Isabell:

Hej!



Du har en jätte fin blogg:)



I min blogg skriver jag mycket om min konståkning, kompisar, skolan, pojkvän o.s.v. har ALLTID bilder i mina inlägg på mej eller mej och mina kompisar:) Finns inga bilder så har jag glömt kameran men det händer sällan=)

#15 - - Monica:

AMANDA! tycker precis som du, kurvor behövs för denna klänning :)

#16 - - Andrea:

hahahah, jag tror tamefasen att det ÄR amy winehouse som har stylat hennes hår. Den kommentaren var lite smårolig, thaha!



Jodå, min dag har varit bra - men tyvärr spenderades största delen av dagen i skolan. Vi slutade så himla sent...



Hur är det med dig idag, sötnos? :)

Puss

#17 - - N E L L I:

Amanda passar bäst i en sådan klänning :p

#18 - - I Z Z A H - S V A R A R:

hehe det har du iofs rätt i :D



så e allt bra me dej då ?

#19 - - SANIBO:

nejmen gud, denise såg inte klok ut. amanda tar hem det där!

#20 - - melissa:

amandra ;p

#21 - - Liene:

sv: tack:D

jag tycker att hon mot höger bar den bäst:)

#22 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

amanda absolut =)

#23 - - Vanadesse.:

haha eller hur! Heja Björn och Johan ^^

#24 - - [ t a k a i . b l o g g . s e ]:

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3

#25 - - J e n n y:

Amanda var mycket snyggare i den klänningen!

#26 - - Christina:

Amanda lätt! :)

#27 - - georgia:

hon till höger haha :)

#28 - - Anna:

amanda, helt klart ju....

#29 - - karolina:

Okej då vet jag :)

#30 - - Malin:

Amanda!



Återstår att se. Men hon hade inte fått rollen än, bara vill ha den?

#31 - - Dress Like a Princess:

Amanda! Denise blev lite väl mycket barbiekänsla..

#32 - - Erika:

AMANDA ! DENISE kolla in :o hon är ingen super-staar hon är en barbie docka som man tyckte var fin när man var 3 år. gå vidare liksom . xD

#33 - - Den dystra Sanningen!:

Amanda :D

Till top