#1 - - Malin:

Vem är det?



Helgen har varit lugn, mest sovit. Hur var din?

#2 - - E:

hHAHAHAH är inte han ganska kort,har fått för mig det..

#3 - - *Mippi*:

hihi okej =) hoppas allt är bra??

#4 - - Malin:

Aha, haha. Jag tittade på Idol för första gången den här säsongen så det visste ja inte

#5 - - E:

Ja,jag kan tänka mig det, ha det så gott

#6 - - Becca:

Har bara slappat idag..och diskat :P Tänker inte göra ett skit mer idag :) Bara ta det lugnt

#7 - - Marie:

Coolt!



Okej, det är skönt att göra det också ibland, :)



Jadå, min helg har varit jättebra!

Din också? =)







#8 - - Sophie:

Okej tack sötnos

KRAM

#9 - - Penajs - tankar, foton & musik:

okej så härligt:) hihi!

jadå:D själv?:)

#10 - - Malin:

Ah okej. Gjorde han något spännande när du såg honom?

#11 - - [F R I D A I S F I NE]:

tack sweetie<33

#12 - - Andrea:

Han är tuff, du skulle ha gått fram och sjungit för honom! haha nej, men inte illa louise!



Min dag har varit underbar, trots att jag började skolan. Och din då, sötnos?

#13 - - emma.:

vilken fin design

#14 - - Liene:

sv: okej:) hehe, men du är söt med!

#15 - - sadia:

haahha häftigt ju ;)

#16 - - louise:

aha okej:) har du läst ut den nu eller?

jodå min helg har varit bra, väldigt lugn! kändes att det behövdes:) hur va din då?

Pusss!

#17 - - CARRO - ThinkPink ♥:

Vad coolt :)

#18 - - Rebecca:

Haha, själv såg jag honom på ikea för ett tag sedan :P

#19 - - SANIBO:

oh, blir nästan lite avis!

#20 - - Nicole:

Svar: Har hört det, hihi!

#21 - - I Z Z A H:

jasså, är han så kort som han ser ut att vara ?

#22 - - alexandra:

Hejsan:)Läs gärna min blogg och missa inte min tävling, lottar ut ett presentkort på 250 kr på kicks! Enjoy :)

Puss



#23 - - Sun block 20:

Alltid kul att se en kändis...





Hälsar

Erica från Singapore

#24 - - Hej:

Ojojoj!! Inte illa :P

#25 - - Malin:

haha han e så lik min programmerings läarer =D

#26 - - Perfektion by Emma:

- jasså? han är lite småsnygg i mina ögon.



idag har jag inte hunnit göra så värst mycke än. läst favoritbloggar och latat mig. du då?

#27 - - Angelica:

hehe jaså det gjorde du :D vad längesen jag kikade in här föresten hur är allt med dig ?

#28 - - melinda:

SV: aha, asså filmen va väl OK men inte så bra som alla säger, tycker jag iaf.

#29 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

jo min helg var fin =) din med?

#30 - - Ebba:

Håller med. Men nu när skolan har börjat så hinner jag typ aldrig läs. Skit tråkigt!

Kramar!<3

#31 - - Sandra:

Kul :)



Idag? Inte mycket, jag har mest sovit. Mår inte hundra. Vad har du gjort?? Puss

#32 - - Meg:

Vad coolt :D själv såg jag sångaren i in flames idag på ica, haha!

#33 - - Malin´s Humorblogg:

Wow, hoppas att du tog på honom!



Välkommen till min humorblogg!



" rel="nofollow">http://DeafeeM.blogg.se/*

Till top