Dakota Fanning i New Moon?

- Dakota Fanning i New Moon?

Ja, det ryktas om att Dakota (bl.a. känd för Hide and Seek) har blivit erbjuden en roll som den nätta men dödliga Jane, medlem i Volturi. Vad tycker ni?

Jag tror verkligen att denna roll skulle passa henne. Eller vad tror ni? Har är det ingan "gulligull"-stämplar här inte.

Men det är en sak som jag tycker är lite tråkigt med all denna uppståndelse runt Twilight. Eftersom det har blivit en sådan succé  så intresserar sig allt större (kända) skådespelare för de kommande rollerna i uppföljaren av Twilight.
Första filmen så var det ju i stort sett mest B-skådisar som inte riktigt hade slagit igenom som professionella skådelspeare.
Försvinner inte lite av tjusningen av filmen, om en massa kända skådespelare börja inta filmerna?

Fast i huvud sig, de beror ju på skådespelaren om de passar i rollen eller ej. Eller vad tycker ni?
#1 - - S a n n a:

SV: Javisst är den! (^^,)

#2 - - i s a b e l l a m a l m b o r g:

söt blogg! :)

#3 - - Amanda:

Jag tror hon skulle bli perfekt som Jane :) Det samma med Ben Barnes som det ryktas om ska spela Aro. Tror han skulle passa super.

#4 - - Sanna:

Ja verkligen :) Kraam

#5 - - Mindy:

God eftermiddag..Min helg har varit en skön helg med min kära..Hur av din då? kram

#6 - - Linda.:

#7 - - Linda.:

Håller faktist med dig!! :)



Åh, jobb? Hittades det något intressant?

Min helg har faktist vart bra, din?

Puss! <3

#8 - - Elin:

Sv: Min helg har varit jättebra :)

Din då? <3

#9 - - SANIBO:

hon är awesome! så tror helt klart att hon skulle passa.



sv: men eller hur! + the sounds. oslagbart.

#10 - - Vanessa:

dakota, vilken talang :)

#11 - - Helena:

Men tack gumman :)

Din är lika snygg som vanligt :D

Helgen har varit bra, har bara tagit det lugnt :)

Har du haft en bra helg då ?



Puss

<3

#12 - - emma:

fin blogg :)

#13 - - Heyli:

jodå helgen var bra, har inte gjort nåt speciellt och det är så skönt att bara vara! hur har din helg varit då? kram!

#14 - - nathalie:

Sv: va bra! :) jora det har jag, själv ? :D puss!

#15 - - FEBB:

Hum.. vet inte om hon skulle passa! Haha, alla säger att jag är jättelik henne ( typ 3 st bloggare har sagt den men ändå) ja bah wtf.. haha :P ja, men heh jag får väl acceptera att vi är lika, även om jag själv inte ser det..



Gud av längesen det var! Hoppas allt är bra med dig =) Åh tack så mycket! 349 kostade de ju och lite dyrt för mig men jag är glad att jag köpte de!

#16 - - Viktoria:

sv: min helg haar vart toppen.



jag tror faktiskt hon skulle passa ganska bra ;)

#17 - - Frida:

Jo med mig är det bara bra. pluggar o står i. Är snart färdig. bara två månader kvar nu! jippi!

#18 - - Maria:

Jag har haft en bra helg louise och du ? :)

kram

#19 - - melissa:

Melissa svarar: ja det har jag :) TACK! :)

#20 - - Alexandra:

SV: haha det är bara att träna:) och tack så mkt:)



ja min helg har varit dunder:) sj då? <3

#21 - - Jennie:

hej<3

nja inte precis, skridskoåkning i st 37...jag som brukar ha 39! mina fötter är helt mosade! men annars så va det väl inte så mycket att klaga på haha :)

sj?

puss

#22 - - Anonym:

jotack min dag har bara varit bra ska du veta :) :D

och min helg har bestått av typ sovande så det var ganska nice faktiskt :) .



hur har din helg varit ? :)

#23 - - hanna:

glömde skriva att det var jag x)

#24 - - Louise - Sveriges största au pair blogg:

Åh Dakota är ju så himla fin. Naturlig tack vare att man har sett henne från barnsbenen och vuxit upp utan att bli "en superstjärna" med dålig betoning. Det kanske kommer, men just nu håller hon en bra ton.



Ja, jag är oerhört glad över mina utlandsjobb. Och jag kommer inte sluta på ett bra tag.



Kramar Louise

#25 - - Em:

jag undrar hur den filmen kommer bli, ja du vet ju att jag inte var ett fan av den andra boken. jag köpte den sista idag ialla fall. ska nog läsa den till helgen. kram!

#26 - - Mimmi:

Tycker hon ser alldeles för ung ut för att spela Jane(=

Till top