Dakota bekräftar ryktena.

Dakota har bekräftat ryktena.

Precis, hon har nu bekräftat ryktena om rollen som Jane av uppföljarern Twilight.

I en artikel säger hon: Det är inte 100% säkert ännu.
Men att hon gärna är med i skådespelar-staben med bland annat Robert Pattinson & Kristen Stweart i huvudrollerna.
Hon menar också att få spela vampyr skulle vara riktigt coolt, det skulle vara den mest roliga att utöva.







Personligen ser jag verkligen fram emot filmen mer & mer!

#1 - - Liene:

kul att veta:)

hoppas allt är bra med dog en lördag som denna, det är det med mig iaf.

#2 - - Milla.:

SVAR: Tack för din kommentar & att du tog dig tiden att besvara min fråga. :) Verkligen uppiggande med sådana positiva svar. Kram

#3 - - Alexandra:

jag längtar verkligen så sjukt så sjukt mycket tills den 20 november :D :D

#4 - - Liene:

sv: tycker med att den var fin, min fläta, ska ha det så oftare:)

#5 - - emma:

svarar: ja, eller hur ;) det verkar som om alla gillar dem, alla bloggar om dem, alla vill ha dem! ;)

#6 - - JOSEFINE:

sv: thank you babe :)

#7 - - Angelina:

sv: ja det tycker jag du ska göra, det är otroligt smarrigt :)

#8 - - Dress Like a Princess:

Vilken fin klänning hon har :)

#9 - - Alexandra:

Jag tror hon får veta säkert på tisdag...

sv: HIhi ^^ ja, visst är det!

#10 - - Lisa:

vilken fin klänning hon hade på bilden :)

#11 - - NIKI:

Mm :)

#12 - - Frida:

Tack, hon ska få ungar den 16 till 20 mars! SPÄNNANDE! Kaninungar brukar vara så himla söta runt fem veckors ålder. Tack så mycket igen!

#13 - - Rosha:

I wish :P nej men ja ska spela match så det blir basket hela dagen ;) sj då?



Puss

#14 - - giggleness:

joo, det hoppas jag också på :D



älskar klänningen hon har på sig!

#15 - - Jagheterintesune:

Ska vi lägga till varandra? :D

#16 - - Agnes:

Idag ska jag träna sen vet jag inte, sj?:)

#17 - - Jennifer:

ska vi bevaka varandra med bloglovin? :)



Ha en bra dag! :)

#18 - - emma:

svarar: Tycker du? Vad roligt. Tack :)

#19 - - Zäta:

oj vad snygg hon har blivit :)

#20 - - Emelie:

sv: Taack :)

puss

#21 - - Cajsa:

hejsan tjejen! :D

allt bra med dig? :)

xx cajsa

#22 - - ika:

sv; ja visst är den bra?

#23 - - Rebecca:

Vad kul! :)

#24 - - Emelie:

Tack! hoppas du får en bra söndag också :)

#25 - - LIFE BY Marielle:

Ååh vill se twilight =)

#26 - - LIFE BY Marielle:

Ja precis =) jo hittade en del som massa klänningar på rea osv! hur har din helg varit hjärtat? Kram

#27 - - linda:

fin blogg :D haft en bra helg?

#28 - - Becca:

Ja,lite gör det.Hade aldrig käkat den maten :P hehehe

#29 - - Nathalie:

svar ja dom är grymma! :)

#30 - - Caroline:

Jag måste verkligen ta och se första filmen, har inte gjort det än!

#31 - - Sophie:

Svar: Ja sol semester mitt i vintern sitter inte helt fel :D

Härligt, det är bra med mig också!

KRAM

#32 - - SARUH SAYS:

Dakota är en grym skådespelerska så hon blir nog ett bra tillskott :)

#33 - - julia:

sv: tack så mycket! =) haha ja visst blir man suktad?(a) .. jo hehe jag rätt sliten efter gårdagen, menmen annars är allt prima. själv då?

#34 - - Nora:

Åå den filmen är så bra, det är också bra att det kommer fler av dom:)

#35 - - Nightfall:

Hon har blivit så stor!

Till top