#1 - - Malin:

Jadå jag har haft en jätte bra dag.. :) själv? <3

#2 - - anna boström:

Tack så jätte mycket :D fan va snäll du är :D

#3 - - melinda:

sv: haha visst har hon? det trodde man faktiskt inte.

#4 - - Armin:

Femte eller fjärde boken? :O

#5 - - Alexandra:

Den är så fin :D Perfekt avslut på den (eviga?) serien!!



sv: Tackar hörru´´

#6 - - LIFE BY Marielle:

Jodå, med lite huvudvärk och nervsammanbrott så borde jag gå och lägga mig snart, så godnatt hehe :)<3 är det bra med dig? Puss!

#7 - - J.:

Sv: joo det är den. men du den låten jag har på mitt senaste inlägg. Är inte det den finaste kärlekslåten? Säg vad du tkr :)

#8 - - Anna-Maria:

Aw, vad söt du är :) Har du nån aning om vad den kan kosta förresten?

Puss!

#9 - - Anna-Maria:

Ja, jag gillar verkligen den där färgen. Om ändå jag hade en likadan :) Jag är bara ärlig!

Puss snyggo!

#10 - - louise:

Jag med! :D , nja inte vad jag vet.. haft besökarrekord haha :. sj?

#11 - - N E L L I:

Tack så mycket :) hehe.





Oh, okej då vet man det ;)



puss!

#12 - - Penajs - tankar, foton & musik:

hihi okej så härligt!:)

Det är bra med mig:) känner mig lite stressad inför skolan som börjar på måndag, har inte pluggat så mycket hemma som jag kunde ha gjort kanske, men men:) själv?

<33

#13 - - JESSICA:

Min har varit bra den också, lite jobbigt med skola bara :p kram

#14 - - Anonym:

jora jag har haft en mycket bra dah :) sjdå?

#15 - - marie:

först gör det ont men sen känns det bra :)

kram

#16 - - Maj:

gör så, blir spännande och se hur den såg ut :)

#17 - - Louise:

Den boken finns endast på engelska just nu va?



jadå jag har haft en bra dag, började skolan idag igen efter jullovet..men det var ändå skönt!

Självdå?

Puss!

#18 - - melinda:

sv: haha :D imorgon ska jag bara hem till en kompis vad jag vet än så länge, själv då? puss!

Till top