Bok

Ni vet nog vad detta betyder.

Yes, jag har läst ut den tredje boken. Jag är väl vad man kallar för en riktigt storläsare eller bokmal.
Det var riktigt länge sedan jag läst så mkt under en kort tid. Senast jag gjorde det var säkert på högstadiet, när jag sprang mellan klassrummet & bibloteket.

Den här boken är nog den bästa av de tre som jag läst, det var riktigt svårt att lägga ifrån sig boken. Helt fantastisk!
Ni som läst, vad tycker ni om den tredje boken?

Det har även gått så långt med allt detta läsande att jag ska nog skapa en kategori där jag kommer lämna ut vilka böcker jag läst och vad jag tycker om dom.
Självklart kommer en favoritförfattare att dyka upp. För er som är intresserade, håll ögonen öppna.

Fasen, hur ska jag få tag på den sista boken?
Så vitt jag vet är den sista inte översatt än?
Svenska eller engelska, skitsamma, bara jag får läsa den sista delen.
Vet ni vart man får tag på den?
#1 - - Cajsa:

hejsan tjejen! :D

va med i min tävling och vinn ett superfint armband! :) http://cajsa1.webblogg.se/2009/january/tavling-1-pagaende.html

xx Cajsa

#2 - - Millan:

Kanske. Vad heter den?

Till top