Bio

Vad hände i torsdags då?

Jo, jag sällskapade min lillasyster & hennes kompis till stallet. Gissa vad sugen jag blev på att hoppa upp på hästen själv.
Men brist på kläder & tid så fick jag hoppa det. Efter det sprang vi hem från stallet och gjorde oss iorning (läs: 25 min).

Efter stallet hängde jag med till konfirmationen & hade lika roligt som alltid i deras & Figges sällskap.

Sedan var det bio som gällde och det fick bli Bride Wars, ganska okej film, lite sorglig tyckte jag allt att den var.
Filmen.
I huvudrollerna hittar vi Anne Hathaway och Kate Hudson.
Det handlar om de två bästa vännerna som planerar bröllop men planerna ändras då de båda blivit bokade på samma dag och ingen har någon lust att ändra datum eller plats för bröllopet.
De båda vännerna börjar bråka om vem som har rätt till datumet och gör allt för att jävlas med varandra.

Detta verkar är en ultimant tjejfilm om två bästa vänner som hamnar i tidernas catfight.



Ni som har sett filmen, vad tyckte ni?
Till top