Avkoppling

När jag kom hem var Tony redan hemma.

Han började lite tidigare än vanligt så han var ganska så trött.
För att pyssla om min älskling, så filade jag hans naglar & lät han titta lite på tv samtidigt.
Detta uppskattades till max från hans sida.
Pratade lite om att han behöver klippa sig snart också. Skönt att prata snacka om något som jag själv kan, tipsa om en frisyr som han skulle passa i och så.

Visst är det skoj att kunna prata sådant med sin kille?
#1 - - jonna:

svar: ja självklart:)

#2 - - alec:

hej vännen min..

ja fy skäms på dig att du inte är inne här mer, mne jag förstår dig, ibland kan det vara för mycket..

Deet är braa med mig, eller så bra som det går just nu.. Inget speciellt kul har hänt.. själv?



PUSS LOVE

#3 - - A -*:

Tack:)



skulle vart min och min pojkvän.. eller aa ex 1 månadsdag men vi har nyss gjort slut.. :/

#4 - - S O L I N:

Ja, håller med :)



PUSS! /S

#5 - - CARRO - ThinkPink ♥:

sv: det är bara bra :)



har du haft en bra dag?

#6 - - Sofie:

Svar; Disney Channel säger jag bara. Haha, småtöntig, smågullig. Men jag gillar den ändå. Mest för att Jonas Brothers är med dårå ;D



Jo, det låter bra :D

#7 - - Maj:

haha de kan jag hålla med om, inte för jag har någon nu men har gjort de lite med de jag har haft, askul :)

#8 - - * K Y S S A R:

tjaa snyggo =) tack så jättemycket :D vad mysigt det lät! bor du själv ?

#9 - - Cajsa:

hejsan tjejen!

kolla in min blogg! har börjat med en ny layout... :P tyck so far? :P

xx cajsa

#10 - - Jenny:

hih nee



jo jag ska faktiskt det.. =) vecka 6 blir det säfsen.. och vecka 7 o 9 jobbar jag så då har jag svårt att hitta på något :(

Men man får prioritera.. kanske att man kan ta ledigt ifall du kommer till Linköping!

skulle vara überskoj ju!

<3<3

#11 - - Alexandra:

SV: Härligt:) Jo min dag har varit fin fin:) din då?

#12 - - i s a b e l l a m a l m b o r g:

Jodå, tror dock att jag börjar bli sjuk!

Själv då?

<3

#13 - - Carro:

Nja, jag har och hade magsjuka i helgen. Så det är väl inte sådär jätte kanon. Hur är det själv? :)

#14 - - Daniell:

Kan du fixa till mej oxå?

#15 - - Jessica:

Sv: jo min dag har varit jätte bra, din då?

#16 - - emma:

ja en toppendag :) själv?

#17 - - Madde:

haha vilken lyx för din boyfriend ;)

#18 - - Maria:

Hej louise , :)

jo allt är bra med mig och du ? :)

puss

#19 - - L o t t i i i z z:

hehe, fräck bild ;) Jag trodde att det va en tavla först! haha!



Jotack, min helg va jätte bra :) Tog det bara lugnt.. denna helgen som kommer bli det lite mer ös :D Ska äntligen ut o skaka på rumpan! Snacka om att man längtar.. thihi!



Hoppas att allt e fint med dig sweety :) ? KRAMIS

#20 - - denise:

tack, nej det gör dom inte

#21 - - LIFE BY Marielle:

Min kille vill också att jag klipper han, så det ska jag göra sen när vi gått igenom klippsätten till killar på skolan:) han vill även att jag slingar han hehe.. han är så söt för han håller på och plattar sitt hår!

Jadu idag har jag varit i skolan, rätt så onödig dag eftersom jag redan gjort allt i sv och eng innan lovet, sen solade jag och snart ska jag iväg på stan en sväng =) dudå?

Puss

#22 - - Anonym:

Okeyokey, läste d den svenska boken eller engelska? =) Jag har läst alla i engelska, tycker det blir helt fel med svenska då det inte kan bli exakt detsamma :)



Okey vad duktig du är som skall greja, jag med faktist! Fast i stallet dock :P



Puss =)

#23 - - Linda.:

kommentaren innan vart från mig =)

#24 - - frida:

sv: aa jo jag har varit sjuk, men de känns lite bättre nu i alla fall :) pusss

#25 - - Jennie:

Jaa, älskar den med!



puss

#26 - - caroline:

Ja jag hejade också på henne men men :)

#27 - - Frida:

mmm.. jag behövde skriva av mig och jag ville skriva värre saker. jag har satt upp håret idag och vågar inte ta ner det förens mamma ska klippa det.. :/

#28 - - Meg:

sv. Jaha okej :)



Haha, den kunde varit bättre så att säga.. men men ;) hur var din dag?

#29 - - Mindy:

God kväll..Det är aldrig kul att städa med ett måste då & då..Hoppas att du får en skön kväll.kram kram

#30 - - Vanessa:

Jaa, klart det är skoj :)

#31 - - hanna♥:

jorå min dag har varit super utom ett prov x) .



hur har din dag varit ? :)

Till top