America's Next Top Model-vinnarna genom åren

Som alla vet så är ANTM inne på sin 11:e säsongn nu.
Det startade alltså när jag var typ.. 9 år. Tro mig, jag hade barnprogram att titta på då.
Men jag hittade denna bild, där de visar vinnaren för den säsongen.


Men här har vi vinnarna som vunnit i programet.
Från den första vinnaren till den senaste.

#1 - - Millan:

oh, jag kommer faktiskt ihåg alla som är på den bilden! Gud vad nördigt.

#2 - - Jennie:

TOP MODEL TOP MODEL! <3<3 älskar det programmet! tyvärr så vet jag redan vem som vinner 11 säsongen så det är inte lika intressant att kolla. men ändå kul :):)

#3 - - Em:

du har så himla fin blogg tjejen!

#4 - - SANIBO:

åh! I remember them all :D

#5 - - Marie:

Tror att jag kommer ihåg alla som är med på bilderna, :)



Va härligt! :)

Jo, jag hade också en lung helg. Det var skönt, :)





Händer i veckan då? =)

#6 - - caroline:

Undra vem som vinner säsong 11 :)

#7 - - caroline:

Idag har varit en bra dag, lite seg bara, själv då? :) Puss <3

Till top