Work

Work day.

Sen efter jobbet så hoppade jag av i stan & strosa runt lite, titta på lite saker. I veckan så fyller ju Mill dill år, hela 20 år!
Vill hitta på något skoj med henne, I know you can see this mill!

Vad önskar du dig kvinna?!

Snart kommer Tony hem, får se vad det blir, kanske en låg promenad innan kvällen slår över våra huvuden?

Hoppas att ni har haft en finfin dag?  
#1 - - Sofia:

Hihi ja, scrubs är bäst!:D



Puss!

#2 - - Maggie:

hahah :D

Blir det som din "träning"då eller ??

#3 - - Bettan:

Kolla in min blogg:)

#4 - - melina:

sv: ja båda två är underbara :)

#5 - - Cajsa:

hehe då blir det vaniljbulle jue! XD hehehe.. XD

#6 - - Your Dream Closet-,:

tack så mycket tjejen :)

#7 - - frida:

gud din hud är sagolik om de är du på bilden! ;)

sv: jaa! jag älskar det verkligen! :D Dansar du?

#8 - - Millan:

haha blev lite ställd där av att se en bild på MIG :O jag önskar mig att du kommer hem o går på krogen med mig hihi :D

#9 - - Jessica:

Sv; jaa :) hihi

åååh längtar inte du till våren nu? DET GÖR JAG :D

#10 - - niki:

Nää är inte heller förtjust i henne :/

#11 - - V A N E S S A:

Aa den är bra, fast den torkar snabbt.

Läppglanset alltså :)

#12 - - felicia:

okej ;D

ja riktigt gott!



kram!

#13 - - SARA:

Jaa, jag bokade min teori och uppkörning idag, så nu gäller det bara att superplugga teori!! Det är den jobbiga delen.. Kram

#14 - - ANGELICA:

sv: okej okej :) nej i helgen så mös jag med killen hela helgen och var ute och shoppade med honom. :D du då?

#15 - - SARAH:

svar: nja inte direkt:P haha men han kan lite grann;)

#16 - - Millan:

Vah Really? =) för då måste vi ju säga till alla andra med! Typ idag :D

#17 - - Millan:

sv; Jaha... :( Okeej då, Olle sa något om det förut

#18 - - Tess:

Fint sminkad ju! Gillar sotigt :)

Till top