Vår i luften


När jag kom hem från jobbet så sken solen verkligen. Våren är på väg.




Kiwi älskar att sitta & spana efter andra hundar från vår "balkong".
#1 - - Mimmi:

Håller med, äntligen känns det lite som vår när man gick ut. trots att det ligger lite snö kvar :)

Svar: hehe, Ja visst blev den fin. Och den var supergod! :D Hur är det med dig idag?

#2 - - Sofie:

sv: jodå, själv? :)

#3 - - Cajsa:

haha ja! :D

xx C..

#4 - - Sofia:

Ja, jag har haft en bra dag:) Har du det då sötnos?:)



Puss!

#5 - - BJERNHAGEN:

åh, tack ska du ha! :)

#6 - - Erika:

sv: hehe okej :P

#7 - - erica:

Va fasen, har hela sverige haft sol förrutom linköping?! :P

#8 - - monica:

Jaa :) ifrån Norrköping. Du då? :) sööt vovve!

#9 - - frida:

härligt! :) jag har hitills hunnit vara i skolan bara, spinnat med klassen jobbigt! haha :p nu ska jag träna :)

#10 - - Anonym:

Naaw söt blogg=)

#11 - - melina:

sv: ja! Har saknat programmet.

Ja eller hur :)

#12 - - Sara:

åh tänk om man skulle ha en sol som lyste här med:P

#13 - - Emelie:

Åh, haha sött :D

#14 - - V A N E S S A:

jag älskar twilight!!

#15 - - JONNA:

åh. jag älskar känslan av att det känns som att våren är på väg : )

#16 - - PållGa:

nämen gud villken söt hund

vad är det för ras????

#17 - - Tess:

Oh.. så söt!!

#18 - - JosefinEmilie:

ÅÅh, jo dagen har väl varit okej, men inte mer typ :/

Kunde varit bättre! Själv då? :) Får jkag fråga vilken stad du bor i, tycker jag känner igen mig på bilden?:)



Puss!!

Till top