Valkyria

Som jag berättade tidigare så var jag  & Tony på bio i lördags.

Vilken film kollade vi på då? Juste, Valkyria kollade vi på. Gud, tänka sig att vi kollade på en film om nazist Tyskland på alla hjärtans dag!
Ja, hur som haver, den var den vi kollade på.

Mina förväntningar var sjukt höga på den  här film, alla har sagt att den är jättebra osv.
Jag kan säga att filmen höll måttet, den var högt över mina förväntningar.
Visst, är man inte särkligt intresserad av historia & konspiraton under av andra världskriget, så kanske denna inte är något för er.
Men jag själv & Tony älskar historia och fann filmen mycket spännande.

Ni som har sett den, vad tyckte ni?

#1 - - Jessica:

Ja absolut.. Jag håller verkligen med dig.. Jag tror våra nära och kära finns med oss ändå<3



Min dag har vart bra än sålänge.. Suttit på ett tåg till sthlm i princip hela dagen, precis framme nu.. så skönt! :)

Hur har din dag varit vännen?

krams

#2 - - Leia:

Står ju på bloggen, mer eller mindre. Mer säger jag inte =)

#3 - - Michelle:

sv. tack sötiis!



oh, vill också se den!

#4 - - NellyHaglund:

Svar: tackar :)

Jodå, visst har jag det. du självdå ?



kram

#5 - - Bea:

Den filmen måste jag se ^^

#6 - - angelica:

tack så jättemycket!

puss&kram

#7 - - Jag och fotbollsspelarn:

Den vill jag se! Även om jag inte tycker om Herr Cruise så tror jag den filmen kan vara riktigt bra.

#8 - - Leonora:

Hoppas du haft en underbar dag :)

allt väl? :)

#9 - - Oscar:

Trevlig blogg! Mycket bilder i den vilket är kul ^^ Lätt att döda några minuter av att bara kolla :P Bevaka gärna min blogg också =)!

#10 - - D i a n a - En fotoblogg:

åh, vill se den ! :D

Tack så jättemycket för kommentaren :D sjukt kul att höra! :D

#11 - - BJERNHAGEN:

du kan kika längre ner i bloggen! haha.

en som förfalskat sig och sagt sig vara jag och så.

polis inblandad nu osv.

#12 - - BJERNHAGEN:

jaha! haha. ja men usch så jobbigt det har varit..

men nu är det nog lugnt :) puss!

#13 - - Ina:

det är det verkligen! :)

#14 - - bellisima - the asian edition:

sv: det är nog ett jobbigt liv!

#15 - - SARA:

Jag vill också se den :) Min bror sa att den var superbra! :)

#16 - - Matilda:

:)



Har en frågestund på min blogg så ställ lite frågor nu ;D

#17 - - Lovisa:

Jag har inte sett dem, men måste absolut göra det. Handlingen verkar ju minst sagt väldigt intressant. =)

#18 - - Åsa:

Åååh, vill se den! :)

#19 - - Helena:

Då borde jag kanske se den jag som tycker att andra världskriget är spännande ! Eller första med :P

#20 - - Jessica:

jag har inte sett den, men ska nog göra det :)

#21 - - elise:

sv: ja jätte skönt å få lite färg!

ska träffa en kompis om en stund, sj då? :)

kram

#22 - - Lisa:

jaha då kanske man ska se den filmen då.. spännande.. men lär ju ta år och dar innan den kommer hit, brukar kunna vara så :) om den ens går här! hihi..



alla hjärtans dag var husbygge och mys på kvällen så den var helt okej :) inget speciellt sådär, utan mys som alltid.. hihi..



vad hittas på idag då? ha en underbar dag! Puss!

#23 - - Linda:

Jag har inte sett den än.

#24 - - DENISE DORNELL:

yes=) har inte sett den

#25 - - Millan:

Intressant. Kanske något att se alltså :)

#26 - - Sofia:

Okej, va härligt sötnos!



Ja allt är jättebra med mig:) Hur är det med dig då?

Puss!

#27 - - Linda:

tack så mkt :D

Puss

#28 - - natalie:

jag tycker att cruise förstörde allt och manuset vr lite fånigt

Till top