Stephen King, inte imponerad..

Vad säger man när en av historiens bästa författare kritiserar din favorit bok?

Will you kill him?
Nej, skojja bara. Hur som helst, läste en artikel om Stephen King som kritiserar Twilightseriens-författaren Stephanie Meyer.

Citerar honom: "Both Rowling and Meyer, they’re speaking directly to young people. … The real difference is that Harry Potterauthor Jo Rowling is a terrific writer and [Twilight author] Stephenie Meyer can’t write worth a darn. She’s not very good."

Vad han menar är att både JK Rowling och Stephenie Meyer skriver direkt till de unga läsarna, men att Rowling är en duktig författare och Meyer inte kan skriva för 5 öre & betvivlar henne talang som författare.

Själv håller jag till en viss del med honom. Hennes skrivande är kanske inte den bästa, men handlingen till boken är priceless, verkligen hur bra som helst.


Vad tycker du om detta? Stämmer det tycker du?
#1 - - Anonym:

Sv: heheh :)

#2 - - Annie:

Hahaha ja verkligen! :D

Ja, bilderna tar det mesta! ;)

Jag har haft en jätte bra dag! Lite seg kanske men den har varit bra! Och nu när valpen inte är här så får man sova ut lite :) Hur har din vart då? :)

#3 - - Michelle:

sv. tack så jätte mycket. har ju inte gjort så mycket sånt här förrut :).. testat några gånger bara :)



god natt

#4 - - Kitty:

jag har också haft en bra dag, tack!

#5 - - S O L I N A:

Nä, tvekade också först, min ekonomi ligger ju på botten just nu. Men tänkte att jag ändå kunde köra på när jag fått så mycket rabatt hihi :)



PUSS! /S

#6 - - Johanna:

Sv: hehe jaa hallon är så j*vla gott:D

Puss! x)

#7 - - °• Ida Josefin Engdahl:

Så Jävla snygg blogg. Önskar dig en fin fin vecka :)

#8 - - Cajsa:

jo tack det funkar.. händer torsdag då?

xx cajsa

#9 - - ida:

tycker det är taskigt!

#10 - - Maria:

Tack vännen.

Ska vi följa varandra på bloglovin?

Kram och ha en underbar torsdag

#11 - - Victoria:

jag håller med dig! :)

#12 - - Erica,:

haha jag vet inte, han kanske bara söker publicitet :P

#13 - - Mimmi:

håller med dig:)



Puss

#14 - - hanna:

jag vet inte riktigt... Men bilden var nice ^^

#15 - - Linnea:

Jag blev sur! Jag har försökt läsa flera av hans böcker, and lett me tell you; de är helt värelösa. Meyer äger honom så hårt..

#16 - - Bea:

verkligen inte, twilight-böckerna är otroliga!

Till top