Miley Cyrus

Vad är det för fel på bruden?

Nu har ju Miley hamnat i blåsvädret igen. För vad denna gång kommer jag inte äns ihåg!
Men det var väl någon "tonårs"-skit igen. I guess..

Att se denna brud i skvallerblaskorna får mig att bli lite.. arg?
Javisst, hon är tonåring, hon vet inte bättre, bla bla bla! Visst, att begå misstag är männskligt, om hon skulle råka säga något "opassande" eller liknande, är en sak.

Jag säger inte att hon ska vara perfekt, för det är ingen, inte jag eller någon annan. Men som kändis, som hon faktiskt valt själv att bli (läs: Hallå? Disney?),  ska man väl kunna uppföra sig någurlunda? Or am I wrong?

N
ej, Har aldrig gillat henne, men hon ständigt sjunker & sjunker i mina ögon..  

Jag menar, det finns ju tonårsstjärnor idag som inte varannan dag står i pressen.


 
#1 - - JULIA:

hennes hår<3

#2 - - Linda:

Japp, det finns dem som sköter sig mycket bättre. Hon blev känd genom att köra BARNprogram, och det säger ju en del om åldersgruppen som gillar henne.. nä, skärp till sig och bli ett föredöme..



Såg att du skrev om dakota fanning i inlägget ovan, och henne har jag aldrig hört någonting om!

Till top