Kristen Stewart vs. Emma Roberts

Alla känner vi till de nya stjärnskotten Kristen Stewart (vänster) & Emma Roberts (höger).
Läste en diskussion angående just dessa tjejer om rollen som Bella Swan i Twilight-sagan.

Många ansåg att Emma Roberts skulle passa i rollen som Bella, istället för Kristen.

Varför?

De tyckte Kristen försökte för mycket att vara "free spirited" men att det blir för ansträngt istället. Men Emma å andra sidan skulle ha gjort rollen mer naturligt jordnära & det skulle inte vara så ansträngt.

Personligen så kan jag hålla med om att Emma hade kanske gjort rollen bättre, men å andra sidan har jag inte sett Emma spela i en så pass intensiv film som Twilight är. Vem vet? Kanske hade hon gjort en bättre insats?
Jag tror att för Emmas del så faller rollen som omtänksam & ordentlig men ändå lättsam bättre än för Kristen. Kristen är mer insluten i sig själv & ger inte riktigt den här omtänksamhets känslan. Men jag tycker ändå att Kristen gör en bra insats i filmen, vill ju helst se båda göra samma roll innan jag tänker bestämma mig.
Gud, vad jag babblar på!

Vad tror ni?
 

En lite intressant sak som jag snappa upp i diskussionen var att Kristen inte har skrivit på för den fjärde & sista filmen, men detta är ju ingen tillförlitlig fakta, men en notice bara.  


#1 - - JULIA:

svar: okej, så bra! nu ska jag plugga, sen sjukgymnasten och sist gekås =) vad ska du hitta på då?=)

#2 - - Fanny:

Neeeej, Kristen ska självklart vara Bella tycker jag! :D

sv: Ja, är den inte söt? :) Så praktisk storlek också!

puss!

#3 - - Jessica:

jag tycker att kristen gjorde det jättebra och passade verkligen för rollen :)

Sv: okej gud vad skönt att du känner dig bättre! jo jag mår riktigt bra, jag är ledig fram tills måndag nu så jag kan inte annat än vara glas haha.

#4 - - Amanda:

Svårt att säga med tanke på att jag bara sett Emma göra roliga, lättsamma saker. Men jag tror hon skulle passa som Bella ändå.

#5 - - Lisa:

oj trodde de va samma personer ju :) hihi.. men hon till vänster såg yngre ut iaf och snyggare :)



ha en underbar dag!!

#6 - - Jessica:

Sv; Ååh hade vart underbart gott ;)

Idag ska jag träna å bara ta det lugnt! Du då? Kram

#7 - - bella:

ja den börjar bli bättre nu ialf (: .

hm jag vet inte ännu, får se om jag drar ut oh träffar någon kompis senare. självdå? :) puss

#8 - - s:

Besök min blogg & kolla in dagens outfit. Ha en fin dag.

#9 - - Besiana:

jag tycker att emma passar mer i tonårsfilmer som wild child och sånt:D inte twhilight ^^

#10 - - Linda:

Jodå, men nu är jag jättetrött :S

#11 - - Emma:

sv: tack, jag tkr iaf att Emma Roberts är en sjuukt bra skådespelare!:)

#12 - - SANIBO:

ä'h fyfan, skitsnack. haha,

#13 - - Bea:

SV: Inget alls faktiskt, bara shoppat lite och så :) Själv? Puss

#14 - - anna - live my life.:

Haft en skön dag :)

Dudå?



kram!

#15 - - LINA:

Va bra.. bänkad framför topmodelfinalen ikvääll? =)

#16 - - angelica:

Härligt att höra!

Japp! dagen har rullat på ganska fort och snart får jag gå och lägga mig, men först ska jag se på tv, hehe.



Hur har du haft det?

Puss

#17 - - Zäta:

guud vad lika de är, de kunde vart tvillingar!

#18 - - Millan:

jag hejjar på hon till vänster som hade rollen. Hon är het :)

#19 - - louise:

nu är dt ju ändå försent att emma ska få rollen som bella. Tycker istället att emma borde spela leah clearwater (:

#20 - - louise:

sv; jag tyckte att analeight var jättesöt. Men jag tycker nog ändå att sam skulle vunnit (:

Till top