Vinterland








I västerås är det sjukt mycket snö ute nu!
Har ni också fått en dos av detta vinterland?
#1 - - L o t t i i i z z:

Ja, idag fick vi oxå en dos av vinterland :D Just nu är det vitt här nere i skåne! Såå fint! Men jag som ville ha SOL... :(



Jotack, min dag har bara varit bra snäckan :) har varit iväg o shoppat lite med mamsen idag! Alltid lika roligt!



Hoppas att du känner dig lite bättre nu! Kram på dig gumman!

#2 - - Maria:

Vilka snygga vinter bilder:)

ar varit en bra dag idag:)

Själv då?

Kram

#3 - - Jonna:

Ja det var kanon :)

Urk för snööö :(

#4 - - Emelie:

Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. har lite ont i huvudet nu så jag ska nå sova tidigt i alla fall. Kanske se Twilight!

Själv?

Kram

#5 - - angelica:

ja herregud vad mycket snö vi har här i avesta!

usch, nu är jag trött på vinter! Jag vill ha vår!

fin blogg du hade föressten! :)

#6 - - eleni:

Va med och gissa på min blogg ;D

Kolla in http://fabulouseleni.blogg.se

Kramar / eleni

Till top