The Green Mile

Vi alla går på den gröna milen, frågan är bara hur länge.

Kollade på denna film igår, gud så bra den är säger jag bara. Som man beskriver: kraftfull, rolig, mystisk och rörande, stämmer verkligen in.
Någon mer än jag som kollade på den igår?

En film som handlar om dödsdömda fångar kan vara vacker är svårt att förstå, men filmen är oerhört vacker och varm.
Vissa scener är riktigt obehagliga, men andra är så oerhört vackra och tänkvärda.
Många gånger inte ett öga torrt. Den är verkligen hur bra som helt. En mycket
vacker film.
#1 - - Amanda:

Så himla fin film det där :) Gråter varenda gång jag ser den.

#2 - - JOSEFINE:

sv: ja verkligen :)

#3 - - Sandra:

Den filmen är ju så fantastisk! Sorglig men sååå himla bra.



Jotack bara bra med mig. Hur är dte själv sötis? Puss

#4 - - Angelina:

sv: <b> JAG MED! </b> hon är så vacker med:)



puss

#5 - - NIKI:

Mmm visst är dom :) love them

#6 - - Frida:

Ja då, det ska jag! :)

#7 - - Mindy:

Ha en mysig kväll..

#8 - - ika:

sv, ja visst var dom snygga?

#9 - - MOA:

underbar film :)

#10 - - Jagheterintesune:

Har sett några delar från den, men då tyckte jag den var bra. :)

Till top