Sommar

Visst längtar man lite till sommaren?

Ja, denna sommar finns de en del planer inplanerade.
Hoppas på att allt kommer flyta på bra, inga missöden händer eller liknande.

Idag då?
Oj, idag har jag haft så mycket ledigt att jag nästan mår dåligt! Nej, skämt & sido. Idag var man ledig, men imorgon är det jobb igen.
Efter det får vi se vad som händer, jag hoppas på stan med älskling, om han mår bättre förstårs.

Hur har eran dag varit idag? Hoppas ni har haft en toppen dag!
#1 - - SARA:

Längtar också till sommaren massa :) Den bilden på Sam är så vacker :)

#2 - - Anonym:

Eller hur :) . dem två färgerna är verkligen klockrena :)

#3 - - Ina:

yes, det har jag. gick i skolan där innan jag slutade faktiskt :)



härligt! hehe.



jag vet inte vad jag ska göra, får se vad som händer (; sj då?

#4 - - Linda:

mm skulle vasuperkul!

#5 - - Jennie:

bara bra, sj?

#6 - - Jessica:

Sv; ja det vet jag vart det ligger! :)

åååh jag vill med ha sommar.. NU! :D

#7 - - BJERNHAGEN:

Tack! Ja det ska väl det, är yngre tjejer som håller på med det här först och främst så :)

#8 - - Emely:

JA! Jag längtar efter sommaren jätte mycket. Här bara öser snön ned.. och jag som skulle ut och promenera idag :( Jodå, min dag har varit bra. Skola och sen tagit det lugnt :) Ska snart sätta mej och plugga lite har jag tänkt. Kram

#9 - - Michelle:

sv. jag tror mamma har beställt det så det lär väl rinna ner i brevlådan när det närmar sig realese dagen :P...





oh fin bild det var på henne!

#10 - - dilanamin:

Jättefin bild :)!

Vad gör du?



/ Puss.

www.mramin.blogg.se

#11 - - Jenny:

Det är rätt okej med mig ^^

Ja det MÅSTE vi!! tvång på det liksom!

och jag är ledig hela helgen då! JOY!



<3

#12 - - Leia:

Tack, allt är bra hur är det med dig?

Krams

#13 - - Rosita:

Sommar eller åtminstone vår hade suttit riktigt bra nu!

#14 - - S A O S . B L O G G . S E:

Ja herregud vad jag längtar till sommaren! <3



svar: Yes indeed! Nice som fasiken att bara vara!

#15 - - Natalie:

Längtar lite till sommaren? Jag längtar väldigt mycket :) Den där bilden är förresten väldigt fin!

#16 - - Matilda:

Sv: Det är strålande fint här! :D

Kram

#17 - - michaela:

jo det är bra med mig tack, själv? :)

snygg bild, är det du? ;o

#18 - - alec:

hej älskade

det är bra med mig, helt ok.



själv gumman?

#19 - - Marie:

Jag längtar sjukt mycket till sommaren! Och vilken ball bild! :-o

#20 - - Liene:

vacker bild och klart man längtar till sommaren:) det gör jag alltid, haha.



sv: min dag har varit okej, bara det att jag är trött ocj rätt seg, gillar inte att vara det.

#21 - - Leonora:

sv; NJa sådär, är jätte förkyld :P

själv då?

#22 - - frida:

vilken fin bilD :)

#23 - - Nikolina:

Hej Godis! har frågestund på min blogg nu, vore kul om du var med och frågade precis vad du vill :D puss&kram <3

#24 - - Viva:

HEjsan, skulle behöva hjälp med vad jag kan köpa till mina föräldrar för att visa uppskattning !! Har skrivit lite om dem på min blogg, de bor inte tillsammans så man kan inte ge dem något gemensamt. Vore tacksam om ni kunde ge mig lite tips!

#25 - - maria:

bra det :) det är fint med mig bortsett från kraftig baksmälla, haha!

#26 - - elsie:

sv; jag med =)

vart har du hittat den här snygga bilden? :D

#27 - - julia:

den bilden är så himla fin!

Till top