Prinsessa!

Ni skulle bara veta vad min älskling gjorde för mig idag!

Tog några (läs: kassa) bilder på det, men batteriet tog slut!
Täner berätta mer om det imorgon när jag kan lägga in lite bilder, hur låter det?

Det fina hos min Tony är att han kommer alltid på något spontant att göra för mig.
Han är verkligen mer än vad jag förtjänar, han är verkligen guldvärd, ni skulle bara veta.
Alla förtjänar en Tony, han kan verkligen konsten att skämma bort en som en prinsessa.


Ord räcker in till, du är allt för mig!
#1 - - Leonora:

sv; tack så mkt :)

#2 - - Leonora:

sv; tack så mkt :)

härligt du :D

#3 - - - Hanna:

Näe det är ju det, ju längre tiden går desto jobbigare blir det o ta tag i det..



Annars är det bara bra, tror jag. Känns som om jag håller på att bli sjuk, peppar, peppar. Hur mår du?

#4 - - Marie:

Sv; Visst var den, tänk när man är brun och fin, det kommer bli sött! :D

#5 - - Nikolina:

va gör du för något ? :)

#6 - - Michellee:

#7 - - Michellee:

Love is a wonderful thing.. :)

#8 - - Ellen:

kika in hos mig!

#9 - - frida:

heh tack så mycket! :)

#10 - - Maria:

Va gulligt av han :)

allt är bra här trött efter en stressig vecka så idag blir det tidigt i säng :)

Kram

#11 - - Anonym:

du har tur du ;)

#12 - - V A N E S S A:

nämen vad sött! :)

#13 - - Ida:

Åh, vad sött! :)

Spontana grejer är verkligen mycket värt!

#14 - - Sara~Candis:

Sv. Tack så mycket :D

#15 - - Ina:

tack!



jarå, har mest legat hemma så det har varit rättså chill :) sj då?

#16 - - Linda:

va gulligt!!

#17 - - emeli:

vad mysigt gjort av honom :) lucky you!



ska du hitta på något skoj i helgen?

#18 - - Leia:

Jo tack, det är bra!

Gjorde du denna kväll då?

#19 - - Cajsa:

god kväll tjejen! :D

allt bra med dig?

xx Cajsa

#20 - - melina:

sv: ja verkligen.

pusskram

#21 - - Jessica:

Sv; tack så mkt.. skönt å höra! För det är ändå ganska många som tror de.. Varför förstår jag bara inte.. hehe!

#22 - - Emma:

Hej, just nu är jag som alla andra och har jag frågestund i min blogg och kommer bara ha det en gång. Så passa på och fråga vad som helst, för dig som inte vet vem jag är eller känner mig så kan du kolla igenom bloggen lite snabbt så vet du lite vem jag är, dont be shy! fråga på :)

#23 - - Lisuus:

gulligt! :) älskar när man blir överraskad av pojkvännen med någon spontan gullig gest :)

#24 - - SARA:

Sv: Ja det var jättebra! :)

#25 - - Lovisa:

Svar: Det tycker jag absolut att du ska göra =)

#26 - - Jennie:

tack så mkt :)

#27 - - Millan:

Aaa vi såg den igårkväll sen :p Den var rätt rolig !:)

#28 - - Nina - This is who I am ♥:

tack sötis! :)



kram

#29 - - alec:

åh spännande, vad vad vad??? :P



jadå, hade en bra dag igår..:) du då?

göra i helgen??



krama om

#30 - - emma härnqvist/perfektion:

nu ska vi bara lata oss en stund.. sen blir de lill-kalas och övningskörning. senar eåker vi tillbaka till göteborg. du då?

#31 - - LIFE BY Marielle:

sött av honom!



godmorgon gumman hoppas allt är bra med dig =) kram

#32 - - Sofia:

Menar du filmen?:) Nja den va väl ganska bra, men den va väldigt konstig, haha.



Hihi, okej! Jag vill lära mig åka:)

Okej:)



Puss!

#33 - - michaela:

ja den var verklien grymt snygg :D

#34 - - BJERNHAGEN:

thank you :)

#35 - - Emely:

Ja visst är hon söt :) Hoppas du får en mysig helg!

#36 - - isabelle:

hej fin header! riktigt cool :D läs gärna min blogg och släng in en kommentar ;) kram

Till top