Oscarsgalan 2009

Inte många som har missat att Oscarsgalan 2009 går av stapeln inatt?

Nej, kan inte tänka mig det, man kan ju läsa om det på blogg.se startsida. Hur som helst, skulle verkligen vilja se galan denna gång. Har väl missat den nu, vad kan det vara, 3 år nu?
Förr hade man ju skolan som hindra en för att se den, men nu har jag ju ett jobb som hindrar mig. Är inte det typiskt?
Får se för vad jag bestämmer mig för, visserligen jobbar jag en ganska så kort dag, så man kanske får vara uppe hela  natten + förmiddagen & sedan gå och lägga mig jättetidigt på måndag? Låter som en brilliant plan om du ni frågar mig.

Kommer ni sitta uppe för att kolla på galan?

Tider:
23.55 - Röda mattan Direkt från Hollywood. Vi följer filmstjärnorna och Hollywoodkändisarnas ankomst till Oscarsgalan och deras entré längs den röda mattan
02.05 - Nedräkning till Oscarsgalan Direktsänt införprogram från Hollywood. Med bara en halvtimma kvar till årets största galafest räknar vi ner till Oscarsgalan 2009.
02.40 - Oscarsgalan Direktsänd gala från Hollywood. Det har blivit dags att dela ut det finaste priset man kan få i filmens värld, Oscarstatyetten. Skådespelareliten och filmstjärnorna samlas inför världens ögon för att få veta vem som stod för 2008 års starkaste prestationer på vita duken.

Tidsplanen lånade jag av: Emma

#1 - - Matilda:

ohnej.. då ska jag sova! haha

#2 - - Nina - This is who I am ♥:

tack gumman! :)



allt bra med dig?

kramis.

#3 - - Ida:

Åhnej, skenet bedrar. Den katten är ond. Genomond!

#4 - - Sofia:

Okej, tack va snällt att du svarade!

Puss!

#5 - - ELN:

sv. Haha ne det där var nog the sims djurliv på tvspel, kommer inte riktigt ihåg, det var ett tag sen :)

#6 - - Leia:

det var nog ungefär samma!

#7 - - Sara~Candis:

Sv. Jag håller med, hon har för mycket High School Musical över sig, fy fasiken. De hade varit en annan sak om hon inte varit med där. Längtar iaf tills Twilight släpps på dvd :D

#8 - - Cajsa:

jobbat, skrivit på min bok och tagit det lungt.. XD hehe.. :P händer i morron då?

xx Cajsa

#9 - - alec:

haft en jätte bra dag.. du då sötast?

#10 - - Helena:

Sv: Det lät inte dumt :)

jag har inte gjort allt för mycket, bara tagit det lugnt :)



Jag blir nog inte vaken till Oscarsgalan, måste komma upp till skolan i morgon :P

Ska du sitta uppe ?



Puss !

#11 - - Lisuus:

sv: åh tack! dom är från Cubus. Jag tror dom fanns i svart och vitt också :)

#12 - - Amanda:

Sv: Boken är ju helt underbar så jag hoppas på att filmen blir lika bra :)

#13 - - SARA:

Jag ska inte kolla, har jobbat idag och ska jobba imorgon, så är jättetrött. Får läsa om det istället :)

#14 - - frida:

tack så mkt! :D även om jag inte pluggar ;) haha



hade bra!

#15 - - Matilda:

japp :)

#16 - - Åsa:

Frågestund =)



http://mrscash.blogg.se/2009/february/fragestund.html#comment

#17 - - melina:

sv: ja, älskar både jolie och winslet :)

#18 - - Maria:

Tack så mycke :)

Sover nog i natt i stället

Kram

#19 - - anna boström:

den är lätt värd att de!! as bra!

#20 - - Tess:

Oj det kommer jag nog inte orka, även om jag gärna hade sett den.. men så gärna vill jag inte se den så.. :)Den borde väl gå i repris, eller?

#21 - - Anonym:

JA självkalrt !! :)

Till top