#1 - - Sofia:

svar:Ja jag har haft en bra dag:) Har du?

Puss!

#2 - - matilda:

ja den va bra. :p

#3 - - Tilda:

sv: kul att du håller med mig! :)

#4 - - JULIA:

svar: ja der är det! =)

ja, helt okej, din då?=)

#5 - - Agnes:

Den har vatt helt okej förutom att jag fortfarande har ont i örat:(

#6 - - sofieblom:

ja , fett trist :(

haft en bra dag :D?

#7 - - bella:

Jasså, gillar du inte sommaren alltså?

Det jag hatar med sommarn är krypen och när det blir föör varmt :p

#8 - - Jagheterintesune:

Tack! :D



Gillar Miley, eller hon är ingen favorit men hon är inget hatobjekt heller. ;)

#9 - - Amanda:

Sv: Jadu, skulle jag förstått så skulle jag kanske kunnat förklara. Men jag fattade nästan inget :P Det var iaf något om att man flydde vardagslivet m.m.

#10 - - Anonym:

uhh.. hatar henne :/

#11 - - Rockabilly babe:

Har frågestund i bloggen just nu =)

#12 - - Johanna:

Sv: Tack så hemskt mkt:D är allt väl med dig?:) Kram!

#13 - - Sessan:

Jesss, igår utav en slump!! Hon har en så otroligt vacker karisma <3



Vi måste oxå ses babe..hur går det med jobb och den nya bostaden sötis?

#14 - - Sessan:

Jag kommer att läggaa mkt tid på bloggen framöver bebis, vill verkligen koncentrera mig på de saker som gör mig glad tihi..



Ännu lyckligt förälskad? <3<3<3

#15 - - josephine:

hon är fin :)

#16 - - joss:

jag håller med dig! :D

#17 - - Erika:

sv: Ja visst är dem fina, jag älskar de bilderna :D

#18 - - melissa:

Melissa svarar: Tack så mycket :)

#19 - - Cajsa:

hehe tycker du inte om henne annars eller? XD



Sv: har inte gjort så mycket idag.. skola bara typ.. spelade in en låt på emsamblen idag också.. :P

xx C..

#20 - - L o t t i i i z z:

Jotack snäckan :), min dag har varit bra :) Har varit iväg o shoppat världens sötaste topp och kjol! thihi!



Hoppas att du har haft en riktigt bra dag? KRAM

#21 - - Erica,:

ingen aning om vem hon är men söt är hon xD

#22 - - alec:

det är bra med mig.. hur är det själv älskling??

jaaaaaa jag träffade hennnee <3

Puss darling

#23 - - Helena:

Den var faktiskt bra :D



Händer i helgen då ?



Puss !

#24 - - Cajsa:

hehe ok..

nej det kan man inte. det är bara temporära inspelningar. Det kommer att komma bättre men jag tror inte att jag får lägga upp dem eller så.. :(

xx Cajsa

#25 - - zandra:

jag har en egen blogg nu och gå in och se om du vill...

Till top