Läkarmissionen

Inatt hade jag fruktansvärt svårt att sova.
Have no idea why..


Ja, inatt var det inte lätt att somna. Men efter att ha tittat lite på film, så slocknade jag rätt fint. Imorse gick jag upp & gjorde mig iordning. Sedan tog jag bussen ut mot Bäckby & träffade jag en mycket trevlig man.
Efter mötet resulterade i att jag komme nu att jobba. Äntligen, lågkonjukturen har slagit till hårt överallt & alla vet ingenting om något. Men nu har jag de närmaste veckorna klara.

Måste erkänna att jag blev glatt överraskad när jag steg in i butiken. Massor av människor som handlade riktigt snygga saker. Massor av modemärken överallt.  Lite skoj, väntade jag mig inte.
#1 - - Anonym:

tack louise , haft en bra dag ? :P

#2 - - Jessica:

sv: joo nu är det bra, jag känner mig back on track igen, jag hade oturen att ramla i en trappa.. vi hade varit ute och partat lite så vid 5 tiden när jag kom hem så ramlade jag i trappen .. så det blev ambulans riktigt otur

#3 - - Sara Solvik:

Bråk hemma och så :(..

#4 - - Angelina:

sv: aaw tack gumman! :)



okej va mysigt :)



puss

#5 - - Tuva:

sv, yes! visst är de, måste nog slå till på de sen när jag får lön! :D

#6 - - Sandra:

Ibland är det bara så, man kan verkligen inte somna!!



Jaha vad kul!

Ja min dag har varit toppen, din?

Puss

#7 - - LIFE BY Marielle:

Usch vad jobbigt det är att inte kunna somna! Kunde inte heller det igår, så efter ett tag fick jag nog o kollade på the hills och blev sömnig sen:) puss

#8 - - johanna:

ja, har nyss bakat en kladdkaka och ska snart äta och titta på topmodell:)

självdå?:)

Till top