Jag ser de snöar..

När vi kom utanför dörren var snöbolls kriget ett faktum.



Tror ni inte att kan kasta den på mig eller?!

Jäkla snöbumling!




Nej, nu ska jag titta till min nyduschade ögonsten.

#1 - - Erika:

sv: ja visst är dom, han är himmla bra :D



Vad händer ikväll? :)

#2 - - Nikolina:

va tråkigt me snö! :D

#3 - - Zäta:

usch de ser kallt ut, hatar kyla!

#4 - - bella:

ja ellerhur! :)

Prenumenerar du på min blogg? <3

#5 - - alec:

hej baby.. neeee du är vacker inte jag <3



VI HAR HAFT DET UNDERBART ÄLSKADE, NÄSTA GÅNG FÅR DU VARA MED :)

#6 - - S O L I N A:

Är med en vän just nu hemma, blir väl film ikväll. Själv då? :)



PUSS! /S

#7 - - Elina:

Jag har inte en aning om vad som händer för min del ikväll :P

Men det visar sig :)

För dig då?

#8 - - Lena:

ja det var hur gott som helst! ska göra en kopp sen :)

#9 - - Matilda:

Få saker är så underbart som snö.

#10 - - sofie blom:

hihi , jo det är helt okej :)

blir antingen hemma kväll, eller så träffar jag ngra killkompisar. eller bästavän och kusinen :)

själv ? :)<3

#11 - - hanna:

jo allt är bra med mig :)

Vad händer i helgen?

#12 - - Rebecca:

Hej!



Har lite smått och gott i bloppisen till fyndpriser, tycker du ska kika in. :-)



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kram Rebecca

#13 - - sofia:

Ja pluggandet har väl gått ganska bra!

Okej:)



Ja jag har haft en bra kväll, har du?

Puss!

Till top