It's friday people!

I brist på bilder så får det bli denna.

Äntligen fredag! Idag kommer min sambos kusin hit. Har inte en blekaste vad vi ska hitta på, men det är ett senare problem.

Vakna imorse av att de snöa som tusan här i Västerås. Mysigt tycker jag!
Men våren är mer än välkommen hit, saknar vår-solen en smula faktiskt. Gör inte ni? Längtar att kunna gå till parken med Kiwi & bara släppa henne lös. Okej, om hon kunde sluta attackera andra hundar, då skulle jag släppa henne lös.

Snart så ska vi iväg och handla lite mat inför ikväll. Det blir minnsan thai mat igen asa. Det är så himlans gott!

Vad ska ni göra denna underbara söndag?

#1 - - sofia:

Va härligt!

Idag har vi ledigt från skolan, men jag måste plugga så det är nog det som jag ska göra idag.

Vad ska du göra idag?:)

Puss!

#2 - - Agnes:

Tack så mycket:)

Har du haft en bra dag?

Puss

#3 - - Jenny:

svar: ja visst luktar det gott! mina favoriter är strawberry och cocos :) och mango då.

#4 - - Sessan:

Jesss jag älskar verkligen Alec!! Träffa oss ngn dag :D Vore alldeles dunderbart!! <3<3

Till top