Hiss eller Diss?



Den här klänningen sågs Kristen Stewart ha på sig i Tokyo nu i veckan.
Vad tycks?
Hiss eller Diss? 


Personligen, I like it!
#1 - - joss:

haha ja, jag menar det :D!

jarå det blev en lyckad kväll ^^.. själv då?



hiss på klänningen tror jag btw,

gillade den på något sätt.

#2 - - Millan:

haha nej diss på den xD

#3 - - Millan:

Sv; Det är mest utseendet på materialet som stör :p

#4 - - Anonym:

Vi har en tävling på våran blogg, skriv bara en liten kommentar o sen kanske du blir vinnaren! :)

#5 - - V A N E S S A:

diss tror jag.. :)

#6 - - SANIBO:

HISS!

#7 - - Liene:

oh, det var ju snyggt:O :D

#8 - - sarinja:

Tycker den var jävligt grym. Älskar klänningen.

#9 - - Jennifer:

Robert Pattinson där brevid koncentrerar jag mig på, haha! ;D

Fin blogg! :D

#10 - - Emelie -EmeliesPlace:

det var ganska snyggt, men inte en hel HISS för min del :P

Kram

Till top