Happy valentine's day!

Glad alla hjärtans dag!

Underbar dag va? Solen skiner & molnfritt! Helt himla jättehärligt att gå ut kan jag säga.
Igår kväll fick vi besök, spelade Buzz, åt god mat  & hade allmänt roligt!

Idag är det mys som gäller!
De planer vi lyckats få till hittills är:
- Resturang
- Bio 

Inte någon present har jag fått än. Men dagen tll ära vill jag bara umgås med min älskling!

Vad har ni för planer idag?

Vill även passa på att skicke en kram till alla nära & kära, även till mina gulliga läsare!
#1 - - Sofia:

Ja det var roligt:) Okej, va mysigt!



Tack sötnos! Glad alla hjärtans dag till dig med!

Puss!

#2 - - SANIBO:

sv: detsamma snygg!

#3 - - Linda:

Desamma!

ska du göra nått speciellt?

#4 - - Sessan:

Glad alla hjärtans dag baabe.. Hoppas du får en toppendag älsklings fröken!! Lägg upp mkt bilder från din kväll :D

#5 - - Michelle:

sv. tack dtsamma sötiis!!

#6 - - SARA:

Ikväll blir det middag med min älskling och mys med Melodifestivalen :)

#7 - - Leia:

Tack detsamma! =)

#8 - - elise:

hopppas du får en bra alla <3 dag!



något kul som händer idag? :)

#9 - - Lisa:

åh det låter som ni planerat en riktig mysdag :) hoppas att ni får de underbart.. vi håller bara på med huset vi, men hade lite mys på bio igår iaf :) o ikv får vi besök! ha en underbar fortsatt dag tjejen :) kraaam!

#10 - - niki:

ha en trevlig kväll :)

#11 - - Tess:

Cozy att gå ut och äta! Inte helt lätt att få bord oftast.. Det blir faktiskt middag hos vänner ikväll.



Hoppas ni får det super!

#12 - - Michaela:

TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG! :)

#13 - - Rosita:

Har haft samma väder här,

verkligen helt underbart. :)

#14 - - Jag och fotbollsspelarn:

Detsamma sötnos :)



KRAM

#15 - - Matilda:

så mys det verkar som om ni ska ha!! :)



kram

#16 - - Åsa:

Svar; Jodå den var bra :) Ååh, tack det samma! <3

#17 - - baby loonia:

Happy valentines, har inte gjort ngt speciellt faktiskt

#18 - - NellyHaglund:

hoppas du hade en bra alla hjärtans dag!



kolla gärna in min blogg :)

#19 - - angelica:

Hehe, håret blev bra iallafall! :)

Skönt att bara vara hemma och ta det lugnt :)



Detsamma!

puss

#20 - - Jessica:

Sv; bara otur.. vissa dog av sjukdommar, och vissa bilolycka.. tungt har det varit.. jag ser livet på ett helt annat sätt nu..

Hoppas du hade en jättefin dag igår.. Fick du ngt gulligt kort eller så? :)

kraams!

#21 - - Liene:

restaurang och bio lät ju kul:) jag satt bara ehmma igår med min mama och brorsan var på besök.

#22 - - melissa:

jag umgicks med kompisar och festade :p

Till top