GB glass!

Vet ni vad jag ska köpa imorgon?!

En GB sandwich! Det är min absoluta favorit glas ever!
Visst, det finna många favoriter bland GB-galssarna, men denna tar hem priset! Så god!

Så enkel glass också, två goda chockladkex med vanlijglass i mitten! Super gott!

Vilken är eran favorit?
#1 - - Sara:

svar: Idag blir det skola & senare ikväll har jag dansträning & sedan ska jag va på agape (ungdomslokalen i kyrkan) och ha det kul där =) Vad ska du hitta på?



Den glassen är jättegod!

#2 - - Frida:

Jag beställd den av en tjej som gör sådana. Kolla in på mangarum.se :)

Kul att ha lite annat i fönstret med :)



Nu är de snart jobb som väntar... usch ge sig ut i snö yran... hatar snön när den kommer så här.



Ha en bra dag tjejen ;) GB Sandwich är AS god!

så där håller jag verkligen med dig om favoriten :)



Puss

#3 - - Elina:

Jo min dag var ganska bra igår :)

Ska inte klaga.

Sj då?



Kram

#4 - - Erika:

sv: ja visst är den, men den är så sorjligt också ;/

#5 - - Nikolina:

det är helt okej här med :)

ååh va gott me glass!

#6 - - Anonym:

älskar den där glassen!!

#7 - - Millan:

Oj xD Finns det sånna. Vad spännande :O

#8 - - Tess:

Hehe... i princip :) Det ligger ett skidspår strax utanför Karlstad, men det är konstsnö :)



Sandwich är alltid god! Vet inte om jag har någon favorit så, förr var det alltid Magnus, nu blir det olika varje gång.

#9 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

åh så gott :D

jag gillar daimstruten

#10 - - josefine:

SANDWICH SÅ KLART! :D

#11 - - alec:

hej baby!

i helgen vet jag faktist inte vad som händer.

du då?

LOVE

#12 - - joyce:

Hey



Behöver du en ny mascara ?

Var med å tävla nu om denna perfekta mascaran från YSL?



KRAM

#13 - - michelle:

sv. jo.. hihi.. slänger upp bilder direkt när jag kommer hem :p..

#14 - - Annonsera:

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

#15 - - tilda sander:

sv: ååh, tack! vad glad jag blir!! :D jag gilar inte mitt hår, rishög!

#16 - - Jenny:

oj, det var längesen jag åt den glassen. gud vad jag längtar till sommaren nu! vetefan vilken som är min favoritglass.. någon magnum kanske :) när det gäller pinnglass, annars är det helt klart Ben & Jerry's Half baked

#17 - - matilda:

Sv:

Jo det är toppen, skönt med fredag. :)Hur är det själv?



Jag älskar sandwich oxå :D

#18 - - ELN:

Lätt den bästa vår-glassen! :)

#19 - - Cajsa:

vet inte.. ska filma lite och sen vet jag inte vad jag ska göra.. :P själv då?

xx cajsa

#20 - - pramita:

Jag får väl ta o kolla på den någon gång då :D

åååh jag åt sandwich här om dan, en utav mina favortier också faktist men absoluta favoriten vet jag inte vilken min är ;P

#21 - - Jessica:

SV: åh gud vad roligt, då kan du göra riktiga fynd på jobbet :D

#22 - - Annie:

Det blev jätte fint med håret :) Snart är min kompis sommarblond! :) Idag ska jag kanske sola lite, städa lägenheten och sedan ska jag hänga med karln till en av hans kompisar som ville att vi skulle komma dit när dom förfestar! Fast festa ska jag inte göra idag, utan det ska jag göra med tjejerna imorgon ;)

#23 - - josefine:

haha,tack :D

Till top