Fredagn den 13:e.

God förmiddag sötnosar!
Hoppas ni har haft en fantastisk dag. Någon som råkat ut för något illdåd ännu?


Jag själv har faktiskt klarat mig hittills, som jag sagt tidigare, är inte speciellt vidskeplig av mig. Men jag själv råkar alltid ut för något dagligen, t.ex. halkar, säger fel osv.. 
Men hittills så har min dag varit lite bättre än vanliga fall. Gick upp mycket tidigare än vad jag brukar göra när jag är ledig.

Vad har ni för planer för idag?
#1 - - SARA:

Stackars min lillebror som fyller år idag på fredag den trettonde :P

#2 - - linda:

joodå min dag har bvatt bra hittils :)

själv?:)

Puss!

#3 - - bella:

jo det är bra med mej, självdå? :)

puss

#4 - - Linda:

Jag ska iväg o handla nu snart!

#5 - - Åsa:

Svar; Ja, hon var jätte fin tyckte jag! :)

Oj, det har inte hänt så mycket än idag men än så länge har det varit bra... Hehe, själv då? :)

#6 - - michelle:

sv. yepp.. it's me doin' :)..



kraam!

#7 - - Leia:

Ja fy ja.. Hemska dag ;P

#8 - - Jessica:

Sv; jag beklagar.. Verkligen.. Det måste känts tugnt för dig.. 2008 var lite av ett olycksår för mig å 11 nära å kära gick bort, vet hur det känns att mista någon:(



Ikväll ska jag nog bara mysa å ta det lugnt :) SÅ skönt med fredag (:

#9 - - Sofia:

Härligt härligt! :)



Ikväll ska jag kolla på Let´s Dance och äta god mat:)

Vad ska du göra ikväll då?:)

Puss!

#10 - - MalinCaarné - Kristianstads fashionista:

har faktiskt inte råkat ut för ngt än, men som sagt..dagen är lång. bäst man håller sig hemma :)

ska vi lägga till varandra på bloglovin?

#11 - - eoew:

sv; idag ska jag mest packa, kanske kolla cup också :) själv då?

#12 - - anna - live my life.:

Ok :)

Jag är 21, så jag ligger steget efter..

Har inte ens börjat!

#13 - - Jessica:

sv: ja än så länge har min fredag varit jätte bra, din då?

Hoppas du får en fin kväll!



Puss

#14 - - elin:

Hejsan, tack för kommentaren :) Kika gärna in igen, uppdaterar dagligen.



.elin

#15 - - NIKI:

Okeej :) vd bra att din dag har varit bra :) min med :) kram

#16 - - Michaela:

hahaha! ja det är sjukt... :P

undra om man ens får dom eftersom att dom vill ha betalt i förskott ;)

#17 - - SANIBO:

sv: ja!!

#18 - - Anonym:

Inte så mycket kvar av "idag", men ska iallafall försöka färga håret och hinna med att se lets dance :)

Vad hade du själv planerat för någonting?

Kram!

#19 - - rita:

vad söt du är! :) <3 och fin blogg också ^^



ikväll ska jag se på Let's dance med mina kompisar, och sen sova länge eftersom det är helg ;) sj då?



MVH Rita

#20 - - Jag och fotbollsspelarn:

Han fick ett par skor som han ville ha, en dvd och en weekend i göteborg :)

Hoppas du har en fin fredag.

#21 - - alec:

va inte orolig min vän..



JAG FINNS HÄR

#22 - - LINA:

bilder kommer alldeles strax ;-)

#23 - - S A O S . B L O G G . S E:

svar: jag ligger i sängen med laptopen på magen och myser med killen och katterna! <3

#24 - - josefine:

hejsan,nej det har faktiskt inte hänt mig något idag. =)

fin blogg!



kram!

#25 - - stockholmsjenna:

sv: jag har haft en toppen dag :) själv då?

hoppas inge tråkigt hände dig idag då, själv har jag bara haft tur

#26 - - BJERNHAGEN:

haha, min fredag den 13 sucked cowballs!

#27 - - Hanna:

Fredag den 13:e är alltid min turdag

Till top