Drew Barrymore regisera Eclipse?

Drew Barrymore regisera Eclipse?

Woah?! What?
Det kom lite oväntat. Okej, det har inte bekräftats, men det går rykten. Vad ligger bakom detta rykte?

För er som är intresserade om vad som föresigår runt Twilight-inspelningarna & allt som hör där till kan klicka här.






#1 - - BJERNHAGEN:

äschdå, du får se reprisen! :)

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

sv; ja jättebra. Se den!

#3 - - evelina:

sv; ohja verkligen!

#4 - - Mimmi:

svar: Ohja, filmen var värd att se så den tycker jag absolut att du kan titta på :)

Frågestund nu, ställ gärna en fråga eller två :)

#5 - - Amanda:

Sv: Jag tycker sånadär listor är typ omöjliga att klara ;D Känner nästan aldrig igen någon låt.



Ne, jag tog bilden från google ;) Gillade den också.

#6 - - LIFE BY Marielle:

ojdå :P



Precis! vad händer i helgen? =) puss!

#7 - - Bestefarsan:

Oj, oj, oj, då kan det gå hur som helst! Undrans hur det jusst går så snyggt, ja den som lever får se!

#8 - - Sandra:

Kanske blir en succé :)

Tack jag älskar den lilla apan haha.

Jag tyckte den var superbra, gillade den starkt.

Puss

#9 - - Sofie:

sv: tack! jodå, det har ja :) själv?

puss

#10 - - josefine:

tack! =)



haft en bra dag? :D

#11 - - Millan:

sv; haha jaa det var lite typiskt xD

#12 - - Cajsa:

låter nice! :D vad händer idag då?

xx C..

#13 - - My:

tjaa, vill du ha tips på en grym fetival i sommar med skitbra band? kolla in mitt senaste inlägg =) sommaren måste börjas planeras nu! ha det bra

#14 - - carro:

jo jag rekomenderar pilates starkt! fast bara för att jag gillar det så betyder ju inte det att du kanske kommer att göra det :D Men man förlorar ju inget på att testa! Jag vart iallafall helt fast :D



Ha det bra

Carro

#15 - - Nightfall:

sv: Äh man lever bara en gång ;)

#16 - - Martina:

Dom är riktigt goda också!:D

#17 - - Elins blogg - foto & vardag.:

haha ja eller hur :D

lägg till mig på bloglovin så lägger jag till dig :D

#18 - - Alexandra:

sv; tack ska du ha! :) På ett café :) kram, så söt blogg förresten!

#19 - - Sofia:

Jag läste Sophie Kinsella - en shopaholics bekännelser:)



Puss!

#20 - - Tess:

Tusan vad snyggt sminkad hon var!



Kul att du tyckte det :) Nu längtar jag tills när man kan gå barfota i sandaler.. men det lär väl dröja..

#21 - - giggleness:

lite väl oväntat. hoppas det blir bekräftats snart...eller nekat... :P

#22 - - Oscar:

Palla sån reklam ändå >.<

#23 - - Liene:

jaså? måste gå in och kola.D



sv: haha, jag tycker hon har rätt stor käft...partar för mycket skit.

#24 - - Micka:

om en vettig människa gör det kanske den blir bra ;)

#25 - - sarinja:

baby, rumors ;)

yaaays you're a twilighter :D haha. _



men , nej . hon ska inte regisera Eclipse. Nämligen ska Chris's brorsa Paul Weitz regisera Eclipse. ska bli spännande. :::D

#26 - - Aleks:

Var med och tävla på min blogg :)



http://cheeraleks.blogg.se/2009/february/tavling-2.html#comment

#27 - - Nikki:

sv: visst är det, jag provade på lite olika sätt, alltså jag backade sen så sprang mot bilden men det var ju samma, asså det rörde sig lika fort från början! <3

#28 - - Lovisa:

Oj, det var verkligen oväntat! Det låter som en helkonstig, och jättespännande, kombination.

#29 - - Sessan:

Detär så många tjejer som försöker att förstöra mellan mig & Dino, det sårar verkligen. Men han och jag står varandra närmare än någonsin!



Allt bra älskling?

Till top