Diss

Japp, Oscarsgalan är en galamorös dag för många.

Men det är ju inte alltid det går hem för vissa. Några exempel på visa som inte riktigt fick till det för mig var; Miley Cyrus, Jessica Beil & Nicole Kidman, för att nämna några.

Men, jag tyckte ändå att Mileys utstyrsel var ingen höjdare.. Visst, visa såg riktigt tråkiga ut, Miley är ju tillskillnad ung, hon borde väl kunna hitta något fräscht för denna event?
När jag kollade igår, om jag minns rätt, så sa hon att hon att man kunde se för tonårs-aktig ut. Man måste se ut på ett viss sätt.. What?! Det bästa du kunde komma på  var att se ut som en glittrig, förslapppad fisk? Se på Nathalie Portman, hennes klänning känns väldigt rätt för denna gala & samtidigt ser hon ju ut 8 år yngre ut med sina 28 år.
En liknande klänning i någon snygg färg på Miley hade gjort susen, om ni frågar mig..

Men vad vet jag? Vad tycket ni?
#1 - - Maggie:

åå som min hårfärg har du :D



Allt bra?

#2 - - Jessica:

Sv; du skriver så gulliga saker så jag blir så glad! Jag hoppas du haft en UNDERBAR helg:D

Kraams!

#3 - - alec:

jag slutade plugga för 1 månad sen :P



nej men det går sådär med allt..

vad gör du då?



PUSSA

#4 - - Helena:

Sv: dagen har varit bra :)

Hur har din varit ?



Puss !

#5 - - JULIA:

Tack så mycket Louise! :) allr bra idag ?:)

#6 - - felicia:

tyvär så missade jag det, låg och sov haha ^^

#7 - - NIKI:

Mmm det är ju det :) nä den där klänningen var ingen höjdare

#8 - - eleni:

hej! hur är det med dig idag? / eleni

#9 - - Cajsa:

hehe jag gillar hennes outfit jag.. ^^



det är en självbiografi. Ganska dålig men hoppas på att den kan bli ganska intressant. Blir nog mest om anorexi.

#10 - - Tess:

Oh, hade nästan glömt att spana in bilderna, det måste jag göra snart!

#11 - - SARAH:

Hejsan, om du har tid och lust kan du gärna få svara på min fråga om du har något sportlovs tips, har skrivit ett inlägg om det som du gärna får kika på och svara på frågan:)

Tack på förhand!

Kram:)

#12 - - Millan:

Kommer inte ihåg vem det var :O Men hon gick ut på mattan rätt tidigt... xD

#13 - - dorna:

sv:

somna vid 4 tiden :( missa jag mycket??

#14 - - Oscar:

Klänningen ser ju ut som fiskfjäll ;)

#15 - - Mimmi:

Inte så fin klänning..



Puss!

Till top