#1 - - Ameli:

svar: tack så mycket du!:)

#2 - - Jagheterintesune:

oj, vilken skillnad! :o



#3 - - Katja:

Do it :)

#4 - - Amanda:

hon är grymt söt!

#5 - - Pearl:

vad vacker hon blivit, hon ser ut som en ung lindsay lohan.

#6 - - Elin:

Om hon tar rollen i New Moon skulle hon passa perfekt! Längtar, längtar, längtar.. :')

#7 - - Nina - This is who I am ♥:

jäklar, när blev hon sådär vuxen?! haha. hur gammal är hon nu?



puss!

#8 - - BJERNHAGEN:

Ohyes! jag håller verkligen med :)

#9 - - Victoria:

hon ser bra tycker jag! :)

#10 - - matilda:

oohhmahgad har hon hunnit bli sådär stor :o såg hide and seek med henne går där hon var en liten plutt och trodde det var en ganska ny film ! guess not.

#11 - - Tess:

Wow vad snygg hon har blivit! Sett endel filmer med henne som mindre, hon är grym! Undra om hon är med i något numera..?

#12 - - amanda:

Ja!

allt bra? =)

#13 - - sanna ♥:

Shit vad snygg hon har blivit! Alltså det känns ju inte som samma människa. För alltid när jag ser ett barn i en film så.. kan det inte växa upp för mig ;P

#14 - - Anonym:

oj hon liknade inte :)

#15 - - Lena:

jäklar, vad stor hon har blivit :p

#16 - - Lena:

ja väldigt :) Tack så mycket!

jadå, en lång men bra dag har de varit :) sj då? puss :*

#17 - - Monica:

Gud vad hon växt! bara jag som trot att skådespelare alltid är lika unga :) hihi

Till top