#1 - - Erika:

sv: ja den är riktigt bra :)

#2 - - Sofia:

Ja den är grymt snygg!

Ja det har dom verkligen:)



Snygga skor på bilden!



Puss!

#3 - - felicia:

haha ja ^^ men jag kollar bara för skojs skull :)

kram!

#4 - - Alexandra:

Hej! Har nu startat Bloggkedjan "Pay it forward - by bloggers". Läste att du ville vara med. Gå in på min blogg och läs hur du ska göra! Tack för att du vill vara med, det här kan bli stort!



http://alexandramarias.blogg.se

#5 - - felicia:

snyggt!

#6 - - Zäta:

jag älskar burberry, stilrent!

#7 - - lia:

nej fy. måste säga att det märket verkligen inte har mycket i min smak. blir för mycket stoltsering med mönstret!

#8 - - Your Dream Closet-,:

yes de där skorn aär to die får, älskar dem ! och Burberry väskorna också !

#9 - - Lisa:

Inte riktigt min stil.. men så har jag inte så mkt till stil heller så jag är helt fel att fråga!



Fiiin bild på dig i föregående inlägg med!



Ha en bra dag tjejen! kramar.

#10 - - NIKI:

Snygga :)

#11 - - joss:

ja, men inte alla som passar i det dock :p

#12 - - Nina - This is who I am:

snyggt :)

#13 - - Cajsa:

burberry = AWESOME! :D

allt bra med dig idag?

xx Cajsa

#14 - - Jessica:

Sv; jaaaa, jag med! Verkligen! :D

Hmm.. annars så gör jag mig lite iordning, ska iväg till skolan snart! :) du då?

Åå jag jag älskar burberry, vill ha den bagen som du har i inlägget.. själv har jag "bara" en plånbok i märket :)

#15 - - Giulia:

Sv: Hej! NEj jag kände precis tvärt om; ja det tänker jag verkligen se på för att få bekräftat om hon verkligen är en looser (och det var hon, speciellt med den där enorma onaturliga överläppen som hon har köpt sig) och framför allt för att skratta åt vilka loosers de där killarna var! haha! :) Det var kul, och precis som du säger så var det skit! Dessutom tror jag inte för fem öre på att hon kommer hitta ngn på det sättet, det är bara ännu ett sätt för att tjäna pengar! :P



Kram,

Giulia

#16 - - emeli:

sv: jag hann inte ens se de första minuterna av oscarsgalan, innan jag somnade :) Men NÄSTA år! Då du ;)



Tycker mulberryplånböckerna o väskerna är rätt söta, men halsdukar o de blir liksom för mycket för min smak. Dessutom är jag för fattig för märket :) Men en fejkplånka för en hundring eller två hade inte vart helt fel!

#17 - - V A N E S S A:

njaae, gillar med gucci, chanel och sånt :)

#18 - - Ellen:

svar: Ja hon är typ sötaste kändisbarnet! =)



Jag tycker Burberry överdriver med rutorna..

Dom är ju på allt!

#19 - - maggie curie:

hahahaa aa men då är det ju fan riktig träning till och med :p



Kram

#20 - - Jonna:

Oh tack ska du ha stumpan :)

Hur är de diag?

#21 - - Mimmii:

Godmorgon! :)

#22 - - melina:

sv: ja visst är hon :)

#23 - - diana:

burberry har snygga saker men för mycket av deras saker ser konstigt ut

#24 - - Martina:

Absolut!:)

#25 - - alec:

LOVE IT :) DU DÅ?



hej vän.. det är bra med mig. trött men annars ok..



PUSS

#26 - - HYPNOOTIQ:

Det beror på, ibland kan det vara för mycket:)..

#27 - - Helena:

Till en viss del :D

Till top