Barbie on the catwalk

Visst känner alla till att Barbie fyllde 50 år för ett tag sedan?

Kommer inte ihåg om jag nämnt detta tidigare, men det pratades om att designers skulle göra en fashion show, för att fylla den älskade dockan.

Bland annat har vi; Calvin Klein, Michael Kors &  Betsey Johnson, för att nämna några, som designade fantastiska kläderna.

Har du inte sett det?
Lugn, klicka här för att se några bitar ifrån showen.  
#1 - - Emely:

Absolut, du har så rätt så! Den måste jag se :)

Haha, tjeckt med modevisning för Barbie :P

Jadå, min dag har varit bra. Långpromenad och plugg mest dels. Hur har din dag varit? :) Kraam

#2 - - Michelle:

sv. hahaha, jaa får nog söka om en roll haha :P..

#3 - - Anonym:

Taack så mkt (:



PUSS!

#4 - - Jennie:

Tänk att barbie funnits så länge :P

#5 - - Jessica:

Sv; jag är fortfarande här i sthlm :) Hälsar på vänner och släktingar! :) Har ju lov nu!

Vart i sthlm bodde du då? :)

#6 - - michaela:

har bara varit med min pojkvän och varit ute och gått och sen en snabbis till stan! :) själv?

#7 - - melissa:

Melissa svarar: Svaren från frågestunden finns i bloggen nu :)

#8 - - Jessica:

Åh härligt! jag var en riktig barbie tjej när jag var liten :D

#9 - - Emma:

Å jag har sett det där och det är fantastiskt!

#10 - - Oscar:

sv: Min dag har vart feeeedt seg :P Bara pluggat xd hur har din dag varit då :P?

#11 - - SARA:

Tack :D

#12 - - Linda:

Då ska jag passa på att se den :)

#13 - - Ina:

ja. jora det är bra! sj då? :)

#14 - - BJERNHAGEN:

Ja verkligen. hope you've had a nice eve! :)

#15 - - S A O S . B L O G G . S E:

svar: ja man vill ha dom där rosa på sig tillsammans med mycket tyll och dansa omkring som en liten ballerina ;)

#16 - - Matilda:

Lördagen spenderades med min nya förälskelse, hihi.



Hur är det?



Kram!

#17 - - Leia:

Jodå, en helt okej dag! Hur var din? =)

#18 - - NellyHaglund:

Svar: tack. och jodå, min dag har varit bra! :)

#19 - - Jenny:

hallå sötnos =)

hur är de?

tänkte bara höra när det var du kom hem till linköping igen?

puss<3

#20 - - Maria:

Jo faktiskt fast var lite trött så jag la mig tidigt.

Men då vakna jag mitt i natten oxå... suck ska strax försöka lägga mig igen hihi

Hoppas du får en bra dag

Kram

#21 - - bellisima - the asian edition:

sv: Visst är det:)

#22 - - Leonora:

sv; åh vad härligt :)

Den var allt bra :)

Godmorgon :)

allt väl?

#23 - - Lovisa:

Svar: Jodå, serien var helt okej. =)

#24 - - Matilda:

Snart får du svar på din fråga :)

#25 - - emma härnqvist/perfektion:

o va roligt! älskar mina barbies och grät en skvätt när jag stod inne i leksaksbutiken och såg att det mestadels var brats i hyllan. fan.



med mig är de bra annars.. sitter med en stor kopp tea och pluggar lite gran. du då? puss

#26 - - denise:

ha en bra onsdag:)

#27 - - Oscar:

Hej :) Hur mås det idag då :)?

#28 - - malin:

å villken härlig show, vill ha alla råsa skor så fint.

#29 - - alec:

hej älsklinhg

#30 - - Nina - This is who I am:

coolt :D

#31 - - Sofia:

Härligt!:)



Ja jag har haft en bra dag:) Har du?:)

Puss!

#32 - - Helena:

Sv: Dagen har väl varit lite sådär :) Men allmänt bra i alla fall !

Har du haft en bra dag då ? :)



Puss !

#33 - - L o t t i i i z z:

Jotack, här e det bara fint :) lite slut bara.. har precis städat färdigt här hemma! Phuuu! Hoppas att du har haft en bra dag gullet :) ? Kram

#34 - - Oscar:

Nämen hur mår Louise idag då :)?

#35 - - ELN:

sv. Vadå länka? Förstod inte riktigt :) jaha okej trevligt trevligt

#36 - - Lisa:

Oj cooolt.. älska Barbie :)



ni får ta och krya på er, man känner sig ju JÄÄÄMT sjuk denna årstid och jag börjar bli otroligt less på det nu :( uscha..



ha en skön kväll :) Puss!

#37 - - Alexandra:

Hej. Läste din kommentar på Stina-Lee. Tänkte starta en bloggkedja där alla som skrev en kommentar på hennes bloggtips ska skriva till varandra! På så sätt får alla fler läsare. Hoppas du också vill vara med! Kramar Alexandra



http://alexandramarias.blogg.se

#38 - - anhthu:

Vad coolt att barbie får vara med i en fashinshow!

:P

Till top