#1 - - michaela:

japp :) har haft en superdag , själ`v?

#2 - - S A O S . B L O G G . S E:

svar: jamen eller hur! Ska jag verkligen göra! (^^,)



Har haft en alldelens förträfflig dag. Själv sweetie?

#3 - - Sofia:

Okej va härligt!



Jodå jag har haft en bra kväll:) Har du haft en bra kväll sötis?

Puss!

#4 - - Michelle:

föredrog Aneligh eller hur hon stavade :)

#5 - - linda:

fina bilder.

Men gilla inte henne!

#6 - - Sara:

Svar: tack så jätte mkt.

Var med och tävla i min blogg..

#7 - - niki:

så fina bilder på mckey :_)

#8 - - Linda:

Gomorron!

Några planer för dagen?

#9 - - SOMMAR (SKIT) UNGARNA:

Mc´Key var bäst!!!!

Gå gärna in i våran blogg och säg vad du tycker om den här Chris Brown/Rihanna misshandlingen? Det skulle vara roligt ifall du ville säga vad du tycker! KRAMAR PÅ DIG!

#10 - - bella:

okejokej mysigt. Vad ska du göra i helgen då?

puss!

#11 - - Jessica:

Sv; men det låter ju underbart! Vad jobbar du med? :)

själv har jag repotageskrivning nu snart!

#12 - - anna - live my life.:

Idag blir det jobb, läkaren och träning :) själv?

#13 - - Rebecca:

Jag ska försöka bli frisk och packa inför resan1 sj då? =D

#14 - - Emma:

vet , gillar den ;)

#15 - - SANIBO:

är så sur över att hon vann!

#16 - - linda:

SV. idag ska jag sätta mig ner med bloggen, svara på alla mina frågor som jag har fått i frågestunden... fråga du nmed nått:D

Pusss

#17 - - sabina:

hon är en värdig vinnare :)

#18 - - Christina:

Jodå, har haft en fin dag, själv då? :)

McKey är väl inte den jag tycker skulle ha vunnit, men visst, hon är duktig :P



Ha en fin dag, kram!

#19 - - emeli:

tycker hon var rätt snygg faktiskt. har inte sett på någe av programmen men hon såg ut att vara rätt bra :) såg du finalen?



Jag har haft en bra men väldigt kort dag! Åker till fjällen om ett par timmar, vilket är nice! Själv? Hur har dagen vart? :) puss

#20 - - Åsa:

Så fin! Och cool :)

#21 - - Anonym:

självklart gjorde jag det! :D

tyckte du rätt vann? :)

#22 - - Millan:

Helt rätt

#23 - - louise:

tycker du att det var rätt som vann?

Till top