Nötknäpparen och muskungen!

 

Åh vilka flashbacks jag fick av detta!

Kommer ihåg när jag var liten och alltid runt jul så visade dom denna film på förmiddagen. Åh, jag totalt älskade filmen! Så spännande och ja.. ALLT!

 

Oj, nu gick jag beserk på filmen.. Men efter att ha sett denna film, då var det jul!

 

Någon mer som kommer ihåg denna film?

 

Handling

11-åriga Clara finner en förtrollad nötknäppare under sin julgran. Egentligen är han prins i leksakslandet. På natten blir han levande och tillsammans med Clara och de andra dockorna försöker han bekämpa den elake muskungen och hans anhang.

#1 - - ceeline@:

åhh den kommer ja ihåg :)



Du får gärna ställa en fråga i min frågestund :)

#2 - - vesna:

Hur mår du idag? Haft de bra?

#3 - - ANGELICA:

okej :)

Nej det har bara varit skola idag med, och ikväll blir det plugg XD sjdå?

kram

#4 - - Blondinenfrida:

Ja det tycker jag också :) fick massor med besökare också

#5 - - Daniel:

Nostlagi!!!!!!!!!!!!!

#6 - - Emma:

Åh, en gammal klassiker! Har den på VHS någonstans. Borde kanske ta och leta fram den :)

#7 - - hanna:

TACK FÖR ATT DETTA FANNS PÅ GOOGLE, HAR LETAT EFTER DEN HÄR FILMEN I TYP ÅR OCH DAR. Kommer ihåg den här filmen så sjukt mycket, jag dog nästan när jag såg den så jävla rädd jag var för råttan, HAHAH.

flashbacks..

Till top