Nightgibb

Nu börjar mitt nya pass!

Jobb 22-08



Vad ska jag göra denna gång för att fördriva tiden då?

 

JO! Jag fick nämligen en bok i julklapp, "Sommardöden" av Mons Kallentoft närmare bestämt!

Någon av er som läst den? Är den bra?

Jag fann den ytterst spännande med tanke på att händelsen utspelar sig i Östergötland, Linköping där jag är född och uppvuxen.

 

 

#1 - - josefine:

sv: Hade också en fin jul. Hur är det med dig då? Kram.

#2 - - C.mode:

sv: Bara bra , sj?:)

#3 - - vesna:

Hoppas du har haft de underbart under jul och i helgen :)

#4 - - Heyli:

nä de är verkligen en bra present, hotell är ju så mysigt :)



ja så småningom så kommer det mer renovering, hoppas jag ;)



hoppas din jul var bra!

#5 - - Johanna:

Hoppas boken var bra!

#6 - - Annika:

Nix har tyvärr inte hört något om den!

#7 - - E M M A T J:

Kikar in=)

Till top