Måndag

Jag är en sur leksaks smurf.




Ja, idag är det måndag och jag kunde inte vara mer besviken. Hatar måndagar..
Okej, riktigt så illa är det väl kanske inte men måndagar kan ju gå ock svimma någonstans. Fast det känns ju en smula patetiskt att skriva detta när dagen redan har gått..

Idag har inte så himla mycket gjorts.
Men imorgon blir det fart igen. Behöver lite fart i livet just nu. Behöver sätta mina tankar på annat.

Att bloggen blev öken igen blev ett faktum! Kommer ni ihåg "pekafinger + tumme"=faktum! Hoho!
Eller var det "inse faktum"? Aja, det spelar ingen roll.

Aftonbladet intresserar mig lika mycket som dammråttan under sängen, bara lite men inte tillräkligt att orka bry mig om det.




Aja, min humor är ju botten..

Skjut mig i huvudet tack!
#1 - - JOSDIL:

alltid kul att se winnerbäck, han är grym :'D



jag tycker om måndagar faktiskt, är alltid ledig då och har så kul :'D hihi!

#2 - - Madde:

Hej! Har du haft en bra dag? Kram /M

#3 - - Camilla:

Sant. Vintern är ju ändå så himla mysig också! :) Men tänk om vi inte haft julen nu, usch så mörkt det hade varit :S



Puss

Till top