Lördags musik!

I brist på annat så delar jag med mig av min spellista! Nej, spotify kan kasta sig iväggen! Här är det youtube som gäller!

Black eyed peas - I got a feeling


Black eyed peas - Boom boom pow


Trust company - The war is over


Trust company - Downfall


Barenaked Ladies - History of everything


Enjoy!
#1 - - M I C H A S - BLOGGEN OM ALLT MÖJLIGT !:

Hej vill du bli veckans blogg ? :D

anmäl dig här : http://mmichelleaalfredsson.blogg.se/2009/december/weekly-blog.html#comment

kram.

#2 - - Elin:

Black eyed peas - Meet me halfway är ock jävligt bra

#3 - - BlueRoseCase:

Alltså en dum fråga från en blivande medialärare: hur postar man musik från youtube på det sätt som du gjort, dvs utan videon?

#4 - - Heyli:

ååh inte är de för tidigt för julgran inte, de är ju så fint så man måste ju kunna få titta på den några veckor i alla fall innan den ska ner igen ;)

#5 - - alvina:

okeej :)

#6 - - BlueRoseCase:

Men då var jag inte helt fel ute eftersom jag misstänkt att det är där man ska peta lite! Tack! :)

#7 - - emelie:

söt blogg :)

#8 - - vesna.blogg.se:

hahaha =P

#9 - - - Alexandra!:

sv: Två veckor kvar, knappt, sen blir det riktigt julbord på julafton! :D

#10 - - Emelie:

bra musik! (y)

#11 - - Elin:

Hur har du gjort för att lägga upp låten utan videon?

Till top