Kvälls humor

 

Ja, kvälls humorn börjar ta ut sin rätt.

 

Dålig humor? Kanske.

En sak är då säkert, läs tidningen sent på kvällen. Alla torra nyheter verkar så mycket roligare då. Detta är det "sunda" alternativet mot crack.

 

Inte för att jag har testat crack, men att folk misstänker att man är på crack räcker att övertyga mig att jag har erfarenheten (eller ska jag säga rätten?) att jämföra mellan crack och dålig humor.

Sådär ja, där fick jag in ordet "crack" 3 gångeren mening...

 

 

#1 - - KONSTÅKNINGSBLOGGEN:

ja. Något känns lite obehagligt när han åker på rullskridskor i den där kroppsstrumpan? .. ellerhur? ;)

#2 - - SARA:

Haha du är för rolig :D

Vi tänkte se 2012 , men det får bli en annan dag :) Kram

#3 - - Daniel:

hehheee.. å stor stake vill jag få!

#4 - - Simone:

Så vackert! :)

#5 - - BlueRoseCase:

Haha underbart att fler använder begreppet "kvällshumor"!

#6 - - Emelie - EmeliesPlace:

haha :P

#7 - - Emelie:

Hahahahha ja paint är väl retro, men kanske inte så effektivt? Vad vet jag ;D



Haha visst är han :D Och du kan krama en liten stund, för han drar sig ur rätt fort tyvärr :P



Hahahhhaa, kuuuul humor skulle jag vilja säga!



*Puss på dig läckerbit! ;D*

Till top