Köttbullar!

 

När skinkan låg och badade i kastrullen så satte jag igång med köttbullarna!

Javisst, helt handgjorda! Från färs till köttbullar, inte illa pinkat! (Nej, jag har inte pinkat på köttbullarna!!!)

 

Min personliga testkanin fick testa en och han gav den tummen upp! Det känns fint. Känns som jag kommer fixa detta utan några större problem!

 

Vad var jag orolig för??

#1 - - jenny "olle":

Vad duktig du är =) kommer du till linköping snart? kanske den 29? vi hade tänkt att ses alla då =) hänt så himla mkt saker =D puss<3

#2 - - Anonym:

jo det är gött. lite trött efter denna stress på jobbet bara...men nu är det äntligen över!!!! ska jobba imorgon också. men kommer inte vara lika stressigt då iaf :P

#3 - - Jonna:

Vi såg The hills have eyes ;) skräckis hehe :) GOD JUL :D

#4 - - C.mode:

så gott med hemmagjorda!

#5 - - stefan:

Kanske dags att önska sig en sådan då? Åh, imorgon får jag äta mina pärons köttbullar. De är UNDERBARA!!!!!

#6 - - mia:

gud vad gott! god jul :)

#7 - - josefine:

sv: haha, lite coolt ju :D ! hoppas det blev bra med allt, ha en underbar jul! haft en asum dag! puss <3

#8 - - vesna:

godnatt :)

#9 - - adam:

ett måste på julbordet



http://adamlagerstrom.blogg.se

#10 - - Mandy - En Masjävel:

God Jul Sötnöt!



Hoppas du får världens bästa julafton!

XOXO // MANDY

#11 - - natta:

God jul!

Hoppas att din dag blir en massa fin med en massa julmat och en maaaassa julklappar!



Önskar Natalie, Daisy och Stella <3

#12 - - Jessi Fox:

what kokar du skinkan själv??

#13 - - Karin:

GOD JUL:)

hoppas du får en finfin julafton!

KRAM!

#14 - - ANGELICA:

God jul stumpan! Hoppas du får en toppen dag :)

#15 - - hannah:

Sv; härligt, jotack de e bra med mig, det är ju julafton ;D godjul! ♥

#16 - - amanda:

grymt snygg blogg:)

#17 - - SARA:

GOD JUL GUMMAN! :) Ha en toppenmysig dag med nära o kära :) Kram

#18 - - Cajsa:

ahh, härligt! hoppas att du får det bra! God jul, sötaste! :)

#19 - - jenny "olle":

Yay!!!!!! vi hade tänkt i min lägenhet =) Vad skoj! inget jobb får komma ivägen =)

puss<3

Till top