Julsånger

 

Sitter på jobbet och sjunger julsånger. Not..

Efter att ha vaknat till från drömmarnas land hör jag: DÖ DIN JÄVEL!! HAHAHAHAHAHA JAG FICK DIG! NEJ JAG DOG!!

 

Ja, det är juletider.

#1 - - Anonym:

julmys :P

sv nkpg å lkpg är alltid nice :)

#2 - - Li:

Jag älskar julsånger de är så mysiga!



Kram

#3 - - BlueRoseCase:

Hahaha till inlägget. Jaa du, nu är dom flesta porträtt ögonblicksbilder. Det är inte lätt att få en nyfiken och aktiv vovve att posera... :)

#4 - - alvina:

joo men mycket i skolan nu oså :) hur hare varit idag själv? :)

#5 - - ANGELICA:

tack så jätte mycket söta du :D

allt bra med dig annars då? :)

#6 - - Jagheterintesune:

Hur äre med dig idag? :)

#7 - - Camilla:

Jul, jul, strålande jul! ;) Dessvärre har man ingen julkänsla ännu. Men, den kommer väl så småningom :)



Idag har jag jobbat för fulla muggar. Vad har du haft för dig? :)



Puss

Till top